اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شوراهای گلستان در شورای عالی استان‎ها:

تلاش شوراهای شهر در مدت باقیمانده دوچندان شود

خبرگزاری فارس: نماینده شوراهای استان گلستان در شورای عالی استان‎ها گفت: تلاش اعضای شورا در مدت باقیمانده باید برای خدمت به مردم دوچندان شود.

تلاش شوراهای شهر در مدت باقیمانده دوچندان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان زهرا نورا ظهر امروز در جمع رؤسای شورای اسلامی شهر استان با بیان اینکه این استان دارای 886 شورای شهر و روستا با 3 هزار و پنج عضو است اظهار داشت: از این تعداد 25 شورا با 131 عضو در سطح شهرهای استان فعالیت می‎کنند و 861 شورا هم با 2 هزار و 874 عضو در روستاهای گلستان مشغول خدمتگزاری به مردم هستند.

وی اضافه کرد: 11 نفر از اعضای شوراهای اسلامی شهرها و 40 نفر از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان را بانوان تشکیل می‎دهند و سطح تحصیلات اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان اکثرا فوق دیپلم به بالا است.

نماینده شوراهای استان گلستان در شورای عالی استان‎ها با اشاره به بخشی از فعالیت‎های شورای عالی استان‎ها اذعان داشت: تجمیع انتخابات دوره پنجم شوراهای اسلامی با دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری از مواردی بود که در شورای عالی استان‎ها به شور گذاشته شد و سپس به مراجع مربوطه پیشنهاد شد و نهایتا به تصویب مجلس رسید که انتظار است همکاران ما در شوراهای شهر و روستا قدر این فرصت را بدانند و در مدت زمان باقی مانده از عمر شوراها در دوره چهارم تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار ببندند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول