اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

لایروبی جوی‌های روباز شهر شوشتر آغاز شد

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از آغاز لایروبی جوی‌های روباز شهر شوشتر خبر داد و گفت: لایروبی جوی‌های روباز شهر ضربتی انجام می‌شود.

لایروبی جوی‌های روباز شهر شوشتر آغاز شد

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: لایروبی جوی‌های روباز سطح شهر شوشتر به مناسبت فرارسیدن فصل گرم سال و امکان شیوع بیماری‌های شایع در این فصل سال آغاز شده است و قرار است این مهم به صورت ضربتی انجام شود.

وی بیان کرد: در روزهای نخست این طرح بیش از 30 کیلومتر از جوی‌های روباز سطح شهر شوشتر لایروبی و لجن‌برداری شده است.

شهردار شوشتر تأکید کرد: در شرایط کنونی مشکل تأمین آهک برای آهک پاشی جوی‌های شهر وجود دارد و در استان خوزستان کوره‌های آهک‌پزی فعالیت چندانی ندارند و این مهم معضلی برای شهرداری‌های سطح استان خوزستان شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اتمام عملیات طراحی تقاطع غیرهمسطح شهرستان شوشتر گفت: طراحی طرح تقاطع غیرهمسطح شهرداری شوشتر در خیابان کمربندی شوشتر از طرف شرکت مهندسان مشاور هگزا به پایان رسیده است و طرح‌های پیشنهادی به شهرداری ارائه شده است.

وی افزود: در دفترچه طرح ارائه شده از طرف شرکت مهندسان مشاور هگزا چهار طرح یکی روگذر،دو زیرگذر و یک زیرگذر همراه با میدان طراحی شده است که این طرح‌ها به شورای اسلامی شهر برای اتخاذ تصمیم ارائه می‌شود و شهرداری منتظر اعلام نظر شورای اسلامی شهر است.

شهردار شوشتر تأکید کرد: در طرح‌های ارائه شده روگذر با اعتبار 92 میلیارد ریال و زیرگذر با 44 میلیارد ریال بیشترین و کمترین هزینه‌های ارائه شده از طرف شرکت مهندسان مشاور برای اجرای این طرح بزرگ عمرانی است.

وی افزود: در طرح‌های ارائه شده طول تقاطع از 560 متر طول با شیب 4 درصد وجود دارد تا 420 متر طول تقاطع زیرگذر با شیب 4.5 درصد که در این باره شورای اسلامی شهر باید بر اساس اولویت‌های شهری و منظر شهر یکی از طرح‌های ارائه شده را مصوب و برای اجرا به شهرداری شوشتر ابلاغ کند.

دُر با تاکید بر اینکه باید به منظر شهری در این باره دقت زیادی شود، افزود: باید تلاش کرد تا منظر شهری با احداث تقاطع غیرهمسطح به ویژه روگذر مخدوش نشود و به این دلیل باید کوشید تا تصویب این طرح در شورای اسلامی شهر با ظرافت ویژه‌ای انجام شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول