اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

ارزش‌های حجاب در جامعه کمرنگ نشود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: نباید اجازه دهیم ارزش‌های حجاب در جامعه کمرنگ شود.

ارزش‌های حجاب در جامعه کمرنگ نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب در این شهرستان اظهار داشت: مسئله حجاب و حفظ آن از مهمترین مقوله‌هایی است که نباید اجازه دهیم معانی معنوی و ارزش‌های اسلامی آن کمرنگ شود.

وی ادامه داد: امروز دشمن با ترویج برخی بداخلاقی‌ها و مدهای غیراسلامی در نظر دارد تا مسئله حجاب را در بین بانوان و مردان مسلمان کمرنگ کرده و آنان را به سمت فرهنگ غلط غربی سوق دهد.

فرماندار اسلامشهر گفت: حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بشری و به ویژه جوامع اسلامی مطرح است لذا این دو مقوله باید حفظ و نهادینه شده و بانوان با حفظ حجاب خود چشمان ناپاک و توطئه‌های دشمنان را از بین ببرند.

آرام در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امام خمینی(ره) پیام‌آور ارزش‌های الهی درباره حجاب و عفاف است گفت: امام (ره) درباره حجاب می‌فرماید: توجه داشته باشید حجابی که اسلام قرار داده است برای حفظ ارزش‌های شماست.

وی گفت: امروز دشمن در تلاش است تا بی‌بندوباری و بی‌حجابی را در کشورهای مسلمان جاری کرده و ارزش‌های دینی و اخلاقی و اسلامی ما را به زیر سئوال ببرد.

آرام افزود: در این راستا دشمن با تخریب ذهن جوانان و ارائه مدهای بی‌پایه و اساس قصد رسیدن به اهداف شوم خود را دارد.

فرماندار اسلامشهر گفت: البته دشمن با این اقدامات شوم بیشتر به دنبال مشغول کردن ذهن جوانان می‌باشد تا کشور را از توسعه یافتگی دور کند.

وی تأکید کرد: دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم بیشتر به دنبال رسیدن به اهداف شوم سیاسی خود است و در نظر دارد تا ایران بزرگ و سرافراز را از توسعه و پیشرفت بازدارد لذا ذهن جوانان خلاق کشور را به سمت مسائل پوچ درگیر می‌کند.

آرام ادامه داد: البته هوشیاری جوانان ایرانی و اخلاق مداری آنان بارها و بارها ثابت کرده است که هر کجا پای شرف، ناموس و کشور به میان بیاید،‌ جوانان از جان خود نیز گذشته و در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند و دشمنان را بر سر جای خود می‌نشانند.

وی افزود: دشمن بر این تصور است که می‌تواند با روش‌های سوخته ذهن جوانان ایرانی را مشغول سازد.

فرماندار اسلامشهر گفت: دین مبین اسلام با طرح و تأکید حجاب به تمام جوانب

شخصیت زن و مرد در اجتماع توجه کرده است و با توجه به آن حجاب را به صورتی متعادل و متناسب مطرح نموده است تا جامعه‌ای سالم و به دور از فساد داشته باشیم.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول