اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

جهادگران جدیت بیشتری در ارائه خدمات به مردم داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: جهادگران و دست‏‌اندرکاران طرح‏‌های جهادی باید جدیت بیشتری در ارائه خدمات به مردم داشته باشند.

جهادگران جدیت بیشتری در ارائه خدمات به مردم داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری در بازدید از اردوهای جهادی بسیج شاهرود در منطقه فرومد و کالپوش و در جمع طلاب بسیجی شاهرود اظهار داشت: سنگر خدمت عملی به مردم شیرین و اجر آن نزد خداوند بیشتر است.

وی گفت: شما در دوران درس در سنگر مبارزه با جهل هستید و در دوران فراغت نیز سنگر مبارزه خود را تغییر و به مبارزه با خرابی‌ها و عمران و آبادانی جامعه قدم برمی‏‌دارید و بدانید که هر دو سنگر مقدس هستند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود همچنین از دست‏‌اندرکاران این طرح‏‌ها خواست تا جدیت بیشتری در ارائه خدمات به مردم داشته باشند و تلاش کنند تا ثمرات این برنامه‏‌ها ماندگاری بیشتری داشته باشد.

همچنین حمیدخوش‏قدم، مسئول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود در این بازدیدها گزارشی از روند اجرایی کارها و پیشرفت آن ارائه کرد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود در این بازدیدها از اردوهای جهادی بسیج طلاب در روستاهای استربند، فیروزآباد، کلاته‏‌سادات و فرومد در شهرستان میامی و اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در منطقه کالپوش و روستاهای مزج، جیلان و خیج و منطقه پشت بسطام بازدید کرد.

یک فرمانده بسیج نیز گفت: به منظور انسجام سازمانی گردان‏‌های ذوالفقار براساس ساختار جدید پایگاه‏‌محور، اجرای آموزش‏‌های یگانی و بازآموزی در زمینه‏‌های دفاعی، امنیتی، امدادی و تمرین فراخوانی یگانی و فعالیت‏‌های جمعی گردانی ضروری است.

صغری کشاورزیان خاطرنشان کرد: برای ارتقای آمادگی و انسجام گردان‏‌های عاشورا و الزهرا و دسته‏‌های واکنش سریع یگان‏‌های ذوالفقار با رویکرد جدید حلقه‏‌های صالحین فراخوانی برگزار شد.

وی اظهار داشت: هر پایگاه بسیج که 200 نیروی بسیجی فعال و حداقل 9 حلقه تربیتی داشته باشد، در شرایط عملیاتی به یک گردان تبدیل می‏‌شود و پایگاه "عطیه" نیز با توجه به نیروهای فعال و حلقه‏‌های صالحین بسیار کوشایی که دارد، در رسته گردان قرار گرفته و گذاشتن آموزش‏‌هایی از قبیل عقیدتی، بصیرتی و سیاسی بسیار لازم و ضروری است.

همچنین حجت‏‌الاسلام محمد مظاهری، یکی از کارشناسان سیاسی در ادامه گفت: شیعه همانند یک پرنده است که یک بال آن سرخ و بال دیگر آن به رنگ سبز است.

وی ادامه داد: سرخی آن نماد از نهضت عظیم عاشورا را دارد و این یعنی اسلام نابودشدنی نیست و بال سبز آن نماد از انتظار و آینده دارد؛ یعنی انتظار ظهور آخرین منجی عالم بشریت را دارد و رمز موفقیت در آن هم تابع و گوش به فرمان ولی‌فقیه خود باشیم.

مظاهری اظهار داشت: وعده‏‌های خداوند حتمی بوده و یکی از وعده‏‌ها ظهور حضرت مهدی (عج) است که در این راستا وظیفه ما عمل به دستورات و بیانات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول