اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

سپاه در سازندگی و مهار فتنه کارنامه نورانی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: سپاه در سازندگی و مهار فتنه کارنامه موفق و نورانی دارد.

سپاه در سازندگی و مهار فتنه کارنامه نورانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در دیدار فرمانده و جمعی از مسئولان و پرسنل سپاه شهرستان ساری که به مناسبت روز پاسدار ترتیب داده شد با تبریک ایام شعبانیه، انگیزه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب برشمرد.

وی با یادآوری زحمات ایثارگران و جانبازان در جنگ و جریان انقلاب اسلامی ایران از جانبازان به عنوان اسطوره‌های مقاومت و فداکاری یاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران تشکیل سپاه پاسداران را یکی از افکار اعجاز‌آمیز امام راحل برشمرد و خاطرنشان کرد: امام راحل تصمیم گرفت برای حفظ نظام و آرمان‌های انقلاب در کنار نیروهای مسلح، سپاه را ساماندهی کند.

 

* دشمنان به مانند دوره اصلاحات جرات ندارند سپاه را مورد هجمه قرار دهند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سپاه، کشورمان را از قائله کردستان تا فتنه 88 با شهامت حفظ کرد، بیان داشت: دشمنان به همین دلیلی که از آن به عنوان حوزه نفوذ سپاه در اقشار مختلف یاد می‌شود، دست به تخریب نهاد انقلابی سپاه می‌زند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در حال حاضر به مانند دوره اصلاحات جرات ندارند سپاه را مورد هجمه قرار دهند از سپاه به عنوان حافظ ارزش‌های اسلام و انقلاب یاد کرد.

طبرسی با تاکید بر اینکه هر وقت دشمنان از کار ما تعریف می‌کنند باید به نیت کارمان شک کنیم، اضافه کرد: برعکس، زمانی که ولایت و روحانیت توسط دشمنان تکذیب می‌شود، می‌فهمیم که کار ما حق است.

 

* اهانت‌ها به سپاه بی‌دلیل است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه اهانت‌ها به سپاه بی‌دلیل است، ابراز داشت: سپاه از روز اولی که تشکیل شد در راه اسلام و ولایت ثابت قدم بود و الان نیز همین مسیر ادامه دارد.

وی با تاکید بر این نکته که نباید از تخریب‌ها و تهدید‌ها هراسی داشته باشیم، عنوان کرد: انگیزه سپاه و تمام نیروهای دلسوز نظام، الهی است.

طبرسی از نیروهای سپاهی به عنوان فرزندان امام نام برد و تصریح کرد: خستگی در سپاه مفهوم ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه سپاه تاکنون امتحان خوبی را پس داده، افزود: از این پس نیز باید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تقویت افکار معنوی و ایمانی بتواند از اتفاقات پیش رو، سربلند بیرون بیاید.

 

* سپاه در سازندگی و مهار فتنه کارنامه موفق و نورانی دارد

طبرسی با اعلام اینکه سپاه در سازندگی و مهار فتنه و بسیاری از ماموریت‌های محوله، کارنامه موفق و نورانی دارد، اضافه کرد: سپاه میراث‌دار انقلاب اسلامی ایران است.

وی خواستار توجه به امور فرهنگی در سطح پایگاه‌های مقاومت در سراسر استان شد و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلحه را کنار گذاشتند و در فضای سایبری درصدد به انحراف ‌کشاندن افکار جوانان هستند.

خطیب نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه میراث بزرگ انقلاب باید حفظ و نهضتش ادامه داشته باشد، یادآور شد: عفاف و حجاب باید توسط نیروهای سپاهی ترویج داده شود.

طبرسی به انتخابات و کش و قوس‌های پس از انتخابات اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی در کشورهای منطقه درحال فراگیری است.

 

* محافظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ماموریت سپاه

فرمانده سپاه شهرستان ساری نیز در این دیدار با گرامیداشت روز جانباز و پاسدار اضافه کرد: الگوپذیری از فداکاری‌های سالار شهیدان همیشه سرلوحه کار پاسداران انقلاب اسلامی است.

عظیم وریجی محافظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را ماموریت سپاه برشمرد و اذعان داشت: برای انجام تکلیف الهی سپاه پاسداران در تمام مقاطع در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی از بازنشسته‌های سپاه به عنوان سرمایه‌های معنوی و انقلابی ایران نام برد و متذکر شد: برنامه‌های زیادی برای بزرگداشت روز پاسدار و جانباز تدارک دیده شده که بر اساس زمان‌بندی درحال انجام است.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول