اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

رزمایش پیامبر اعظم(ص) پیام روشنی برای فتنه‌جویان منطقه دارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: روشن‌ترین پیام این رزمایش این است که در صورت تجاوز به منافع ایران، همه امکانات دشمنان در زمین و دریا می‌تواند مورد هدف انواع تجهیزات نیروهای مسلح ایران قرار گیرد.

رزمایش پیامبر اعظم(ص) پیام روشنی برای فتنه‌جویان منطقه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به همزمانی اجرای رزمایش پیامبر اعظم هفت با آغاز تحریم‌های برخی کشورهای اروپایی علیه ایران و اقدام مداخله‌گرانه آمریکا در حمایت از ادعای واهی امارات در مورد جزایر سه‌گانه افزود: قدرت نظامی ایران همواره در راه حفظ استقلال کشور و تامین منافع ملی بکارگیری شده است.

وی دفاع از مردم و کشور را وظیفه اصلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: غلبه بر چالش‌های تحمیل شده از سوی قدرت‌های سلطه‌جو یکی از نقاط قوت بسیار مهم انقلاب اسلامی است و نیروهای مسلح در این رابطه همواره نقش تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند.

شایق گفت: برخی از قدرت‌های جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با مانع‌ تراشی‌های فراوان همچون تحمیل جنگ هشت ساله، انجام اقدامات تروریستی و اعمال تحریم‌ها تلاش داشتند تا حرکت ملت ایران را متوقف و انقلاب اسلامی را به زانو درآورند اما نظام اسلامی با پشتیبانی مردم و اقدامات به موقع و مناسب نیروهای مسلح توانسته راه خود را ادامه داده و بر آنها غلبه کند.

نماینده دوره هفتم مجلس، تشدید تحریم‌ها و افزایش تهدیدات را نشانه عجز دشمنان از مقابله منطقی و گفتمانی با جمهوری اسلامی دانست و افزود: آمریکا و هم‌پیمانان آن در عرصه فکر و منطق دچار ضعف هستند و به همین علت از توسل به زور حرف می‌زنند و طبیعی است که در چنین شرایطی نیروهای مسلح کشورمان باید در بالاترین حد آمادگی قرار داشته باشند.

شایق انجام رزمایش پیامبر اعظم را در افزایش توان رزمی نیروهای مسلح کشورمان بسیار موثر دانست و گفت: رزمایش موشکی پیامبر اعظم(ص) برای فتنه‌جویان منطقه و مداخله‌گران فرامنطقه‌ای پیام بازدارنده روشنی دارد.

وی افزود: تشابه‌سازی اهداف فرضی با مراکز و پایگاه‌های کشورهای فرامنطقه‌ای این نکته را گوشزد می‌کند که در صورت تجاوز به منافع ایران، همه امکانات دشمنان در زمین و دریا می‌تواند مورد هدف انواع سلاح‌ها و تجهیزات نیروهای مسلح ایران قرار گیرد و این روشن‌ترین پیام رزمایش در حال اجرای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول