اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه بهبهان:

ملت ایران از آزمایش‌های سخت با پیروزی کامل خارج شده است

خبرگزاری فارس‌:‌ امام جمعه بهبهان گفت: ملت ایران همواره با تبعیت از سخنان و رهنمودهای رهبر فرزانه خویش از آزمایش‌های سخت با پیروزی کامل خارج شده است.

ملت ایران از آزمایش‌های سخت با پیروزی کامل خارج شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران این شهرستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تحریم‌ها اظهار داشت: دشمنان با شکست خوردن از جنگ‌های سخت در برابر رزمندگان ما از رویارویی مستقیم با ملت ایران نا‌امید شده و مقابله با ما را در توان خود نمی‌بینند.

وی افزود: به همین دلیل به فکر جنگ‌های نرم بوده و از راه‌های مختلف در تلاش هستند که ملت را از انقلاب اسلامی دور کرده و میان آنها فاصله بیندازد.

امام جمعه بهبهان تصریح کرد: کشور‌های استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تحریم‌های بسیاری را در زمینه‌های مختلف علیه کشور اسلامی ما تصویب کرده و کشور‌های زیادی را نیز با خود همراه کرده‌اند.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: تمام این تحریم‌ها و تلاش‌های مضاعف آنها برای فشار روی مردم بوده تا به خیال خود آنان را از انقلاب اسلامی، اهداف و مقام معظم رهبری دور کنند.

ابوعلی گفت: اما ملت ایران همواره گوش به فرمان ولی‌فقیه خود بوده و با تبعیت از سخنان و رهنمودهای رهبر فرزانه خویش از آزمایش‌های سخت با پیروزی کامل خارج شده و با سربلندی و سرافرازی از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن دفاع کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب نیز ختم کلام همه ما بوده و تیری بر قلب استکباران جهانی و خیال‌های واهی آنان است.

امام جمعه بهبهان در ادامه خطبه‌های خود ضمن گرامیداشت روز بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی از اولین روزهای تأسیس آن تا امروز خدمات ارزنده‌ای را به معلولان و قشر ضعیف ارائه داده که باید از همه دست‌اندرکاران آن تقدیر و تشکر کرد.

این مسئول با اشاره به وضعیت شهرسازی و عدم رعایت مسایل آن برای قشر معلول جامعه عنوان کرد: مسئولانی که وظیفه طراحی و اجرای شهرسازی را برعهده دارند، باید این مسایل را رعایت کرده تا همه افراد جامعه بتوانند از خدمات شهری استفاده کنند.

ابوعلی در پایان اذعان داشت: در حال حاضر یک فرد معلول از بسیاری از خدمات شهری و اماکن عمومی از قبیل بانک‌ها، دانشگاه‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی و رفاهی در بهبهان محروم بوده که باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول