اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر:

بیشترین هراس دشمن از حضور ملت ایران در صحنه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کلیبر گفت: دشمن از حضور ملت ایران در صحنه هراس دارد چراکه به خوبی می‌داند توانایی ایستادگی در مقابل انواع دشمنی‌ها را داریم.

بیشترین هراس دشمن از حضور ملت ایران در صحنه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کلیبر، محمد ملکی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از اعمال تحریم‌ها بر ایران وادار کردن مردم به دست برداشتن از آرمان‌های اسلامی است زیرا تصور می‌کنند بین دولت، ملت ایران و نظام همبستگی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در 33 سال گذشته، دشمنان تحریم‌های متعددی را علیه نظام اعمال کرده‌اند که این اقدامات یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر گفت: انقلاب اسلامی ایران همچنان مایه قوت ملت‌هایی است که علیه ظلم و استکبار جهانی قیام کرده‌اند چراکه پیام‌های انقلاب به رهبری امام (ره) دشمنان اسلام را به لرزه درآورده است.

وی تصریح کرد: امروز بصیرت این است که توجه داشته باشیم دشمن از تمام ابزار و امکانات خود علیه ما استفاده می‌کند و باید ببینیم در کدام عرصه این ابزارها خودش را نشان می‌دهد تا بتوانیم با آن مقابله کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر اظهار کرد: در شرایط کنونی جهان و منطقه، جوانان کشورهای اسلامی برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود، به جای روی آوردن به مکاتب مادی متوجه تعالیم اسلامی شده‌اند و این افتخار به برکت انقلاب اسلامی ایران به وجود آمده است.

ملکی گفت: ملت ایران امروز در همه زمینه‌ها پایدارتر و قوی‌تر است و نشان داده که توانایی ایستادگی در مقابل انواع دشمنی‌ها را دارد.

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر افزود: این انقلاب امروز پیام خود را تا قلب اروپا و آمریکا رسانده است و آنچه که در این مسیر موجب شد تا استکبار جهانی از آن احساس خطر می‌کند، پیام انقلاب است.

‌وی اظهار کرد: ما امروز مسیر درخشانی را در پیش داریم و باید توجه داشته باشیم که با نگاه به آینده، رسالت خود را به خوبی انجام دهیم و از فرصت‌ها به نحو مطلوب استفاده کنیم به خصوص که شرایط جدیدی در منطقه ایجاد شده است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول