اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده برتر میامی:

اهالی قلم از قلمشان در راه آگاهی ملت‌ها استفاده کنند

خبرگزاری فارس: نویسنده برتر میامی گفت: نویسندگان، متفکران و اهل قلم باید در همه حال از قلمشان در راه آگاهی ملت‌ها استفاده کنند.

اهالی قلم از قلمشان در راه آگاهی ملت‌ها استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، محمود نصیری عصر امروز در مراسمی که در آستانه روز قلم در میامی برگزار شد، با بیان اینکه در اسلام علما مورد توجه بسیار واقع شده‌اند، افزود: در روایتی از معصوم در باب ارزش قلم معروف است که گفته شده «مداد العلماء افضل من دماء الشهداء».

وی به ویژگی‌های پاسداران اهل قلم اشاره کرد و افزود: پاسدار اهل قلم باید از خودش در وهله اول پاسداری کند، مطیع محض ولایت فقیه باشد و دائماً در حال علم‌آموزی و به‌روز شدن باشد.

این نخبه فرهنگی میامی ادامه داد: پاسدار اهل قلم تلاش عالمانه خود را در جهت بصیرت‌افزایی خود و اطرافیان افزایش می‏‌دهد و راهبردهای ولایت‌فقیه را به ملت‌ منعکس کرده و راوی صادق ام‎القری جهان اسلام در جهان خواهد بود.

نصیری اظهار داشت: پاسداران اهل قلم در برابر مردم، وظیفه دارند مرز خودی و غیرخودی را ترسیم و دشمن‌شناسی را در جامعه تبیین کنند، به این صورت که دشمن را خوب بشناسند و خطر آن را برای دیگران نیز گوشزد کنند.

این نویسنده بیان کرد: نخبگان فرهنگی باید از ابزار فرهنگی مانند قلم که در اختیار آنهاست، نهایت استفاده را در جهت آگاهی‌بخشی به مردم ببرند.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول