اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فارسان:

بی‌بند و باری بزرگ‌ترین ابزار دشمن برای نابودی اصالت ملت‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه فارسان گفت: بزرگ‌ترین ابزار دشمن برای از بین بردن هویت و اصالت ملت‌ها اسلحه بی‌بند و باری است.

بی‌بند و باری بزرگ‌ترین ابزار دشمن برای نابودی اصالت ملت‌هاست

حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: حجاب و عفاف در حفظ پیوند خانواده نقش مهمی دارد و می‎تواند خانواده را از بسیاری از آسیب‌های موجود در جامعه در امان نگاه دارد.

وی افزود: عفاف و حجاب در اصالت خانواده نقش بی‌نظیری دارد، به طوری که هر اندازه بی‌حجابی و بی‎عفتی رواج پیدا کند به همان اندازه نظام خانواده آسیب می‌بیند.

پوراکبر ترویج فساد و بی‎بند و باری را عامل مهمی در سست شدن بنیان خانواده دانست و گفت: در دنیای غرب، برخلاف ادعاهای پوچ و بی‌اساسشان، زن تنها یک وسیله و ابزار برای هوسرانی مردها به شمار می‎رود و همین موضوع بزرگ‌ترین عامل در تزلزل بنیان خانواده است.

امام جمعه فارسان ترویج فساد و بی‎بند و باری را از مهم‌ترین راهکارهای تهاجم فرهنگی دشمن برشمرد و تصریح کرد: بزرگ‌ترین ابزار دشمن برای از بین بردن هویت و اصالت ملت‌ها اسلحه بی‌بند و باری است.

وی افزود: جوانان و نوجوانان باید به این موضوع آگاه باشند و فریفته ترفندها و تبلیغات نادرست دشمن نشوند و با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و قرآنی و با حفظ عفاف و حجاب از این آسیب‌ها خود را در امان نگاه دارند.

پوراکبر خاطرنشان کرد: برای حفظ استقلال، عزت و سربلندی کشور باید هویت و اصالت دینی و مذهبی خود را حفظ کنیم و از فرهنگ غربی تأثیر نپذیریم.

وی با بیان اینکه وضعیت عفاف و حجاب جامعه در وضعیت ایده‌آل خود قرار ندارد، گفت: چهارمحال و بختیاری دارای مردمان اصیل و نجیبی است که طی سالیان دراز هویت و اصالت خود را حفظ کرده و در برابر خرده فرهنگ‌های بیگانه مقاومت کرده‌اند.

پوراکبر تصریح کرد: اگر به خاطر ورود گردشگران متعدد با خرده فرهنگ‌های مختلف به این استان است که مواردی از بدحجابی در این استان مشاهده می‎شود باید به این مسئله نیز توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول