اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سقز و بانه در مجلس:

ملت خودباور ایران در برابر تهدیدها شکست‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: تهدیدها و تحریم‌ها، اتکا به توانمندی‌های خود را با شکست روبه‌رو نمی‌کند.

ملت خودباور ایران در برابر تهدیدها شکست‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، محسن بیگلری پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سقز اظهار داشت: مردم کشور ما همواره ثابت کرده‌اند که ذره‌ای از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آیند و در برابر هر نوع تهدیدی به جد مقابله می‌کنند.

به گفته وی، مشارکت آنها در انتخابات‌های مختلف، حضور در راهپیمایی‌ها و مشارکت خودجوش آنها در صحنه‌های سیاسی نویدبخش شکست پی در پی نقشه‌های شوم دشمنان و پیروزی‌های مستمر نظام اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم با این اقدامات نشان می‌دهند که در برابر اهداف و ارزش‌های نظام اسلامی مسئول هستند و به آینده روشن خود می‌نگرند.

وی در ادامه افزایش آمار اعتیاد و طلاق در جامعه را نگران‌کننده خواند و ارتباط این مشکلات را با بیکاری مستقیم دانست و گفت: حل این معضلات نیازمند توجه جدی مسئولان امر و دستگاه‌های اداری دارد که باید اهتمام ویژه‌تری نسبت به این مسائل داشته باشند.

بیگلری همچنین با ابراز نگرانی از کندی روند احداث سد چراغ‌ویس سقز، از قرارگیری آن در اجرای طرح مهر ماندگار خبر داد و گفت: امیدواریم تا سال آینده این پروژه تاثیرگذار در توسعه، مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی به پروژه فروگاه سقز هم اشاره و اظهار امیدواری کرد برای تسریع در اجرای آن در زمره پروژه‌های مهر ماندگار قرار گیرد.

امام جمعه سقز هم در این جلسه بر خدمت‌گذاری صادقانه و بی‌منت مسئولان تاکید کرد و گفت: مسئولان در برابر خدمت به مردم مسئولند و کوتاهی در این زمینه قابل‌قبول نیست.

ماموستا عبدالرحمان حسین‌زاده افزود: خدمت صادقانه به مردم بستری برای اعتماد مردم به نظام اسلامی و در نهایت ایجاد و حفظ امنیت پایدار و استمرار این حکومت الهی است.

وی در پایان افزود: ایران کشوری مستقل و خودباور است و تمام دشمنان اسلام و ایران با نقشه‌های متفاوت قصد تعرض به خاک این کشور اسلامی دارند ولی باید بدانند که ایران با داشتن مسئولانی مدیر و ملتی شجاع همچنان پیروز میدان خواهد ماند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول