اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین ‌زهرا:

ملت‌های مسلمان خواهان استرداد اسلام به مرز‌های خود هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین ‌زهرا گفت: ملت‌های مسلمان امروز خواهان استرداد کامل اصول و ارزش‌های اسلامی به مرز‌های کشور‌های خود هستند.

ملت‌های مسلمان خواهان استرداد اسلام به مرز‌های خود هستند

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین ‌زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت و اقتدار معنوی خویش موجب هراس و وحشت شدید دشمنان اسلام شده‌اند، اظهار کرد: ملت ایران امروز به دشمنان و مستکبران عالم ثابت کرده که با ایمان و روحیه خود‌باوری خود می‌تواند به قله‌های بلند و جاودان علم و دانایی دست‌یافته و همواره در اوج تلاش و خودکفایی قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان بویین ‌زهرا افزود: انقلاب اسلامی با پیروزی در برابر حکومت دیکتاتور و دست‌نشانده پهلوی به جهانیان ثابت کرده که ریشه‌های ظلم و ستم در جهان سست بوده و توکل و اطمینان به خداوند متعال می‌تواند زمینه‌ساز تمام پیشرفت‌ها و سعادت‌ها باشد.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی امروز با توکل بر خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار زمینه‌ساز جهش و تحول بزرگ علمی در کشور شده‌اند، تصریح کرد: قطعا این روند پیشرفت و افتخار آفرینی با روحیه حماسی و دلیر جوانان ادامه یافته و بالند‌ه‌تر می‌شود.

امام جمعه شهرستان بویین ‌زهرا با اشاره به اینکه رزمندگان و بسیجیان در طول دفاع مقدس همواره با اخلاص و تقوا مقدمات پیروزی‌های بزرگی را برای ملت ایران فراهم کردند، عنوان کرد: عظمت و شخصیتی که ملت ایران امروز در سطح جهانی از آن برخوردار است، مرهون کسانی است که با گذشتن از جان و مال خویش در راه جلب رضای الهی قدم گذاشته و پیروزی و اقتدار را به طور همیشگی برای ملت مقتدر و عزتمند ایران اسلامی تضمین کردند.

زرینه تبعیت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را دو عامل بقا و حفظ نظام اسلام از شر کینه‌توزی‌ها و دسیسه‌های معاندان و مستکبران ذکر و تصریح کرد: قدرتی که اسلام عزیز به مسلمانان با ایمان هدیه داده است، همواره موجب هراس و وحشت شدید دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه اظهار کرد: ملت‌های مسلمان در منطقه امروز با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران دست‌ به قیام علیه حکومت‌های فاسد، دیکتاتور و خودفروخته خود زده‌اند و خواهان استرداد کامل اصول و موازین دین مبین اسلام به مرز‌های خود هستند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول