اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 4 دوره متوالی و با یک پله سقوط

ورزشکاران زورخانه‌ای کرمان دوم شدند

خبرگزاری فارس: ورزشکاران زورخانه‌ای و پهلوانی کرمان عنوان دومی کشور را کسب کردند.

ورزشکاران زورخانه‌ای کرمان دوم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در حالی که ورزشکاران زورخانه‌ای و پهلوانی استان کرمان ‌طی 4 سال گذشته همیشه عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داده بودند، این بار ‌و در مسابقات قهرمانی کشور این مهم حاصل نشد و ورزشکاران کرمانی در تکرار عنوان خود موفق نبودند.

این عنوان در حالی به دست می‌آید که کسب این عنوان و از دست دادن عنوان قهرمانی چهار سال گذشته را نمی‌توان بی‌ارتباط با تغییر و تحولات صورت گرفته در چارچوب هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای دانست.

با این وجود و پس از کسب این عنوان ‌دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای در مورد کسب عنوان دومی کرمان از این مسابقات اظهار داشت: مشکلات داوری موجب شد کرمان عنوان دوم مسابقات را کسب کند.

جلال رشدزاده بیان داشت: اما آیا طی چهار سال گذشته مشکلات داوری وجود نداشته و یا اینکه داوران به نوعی مشکلات را برای سایر تیم‌های فراهم کرده تا تیم کرمان چهار سال پیاپی قهرمان کشور باشد.

در پاسخ به این‌ اظهار نظر دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه نیز باید گفت، کدامیک از مسئولان عالی رتبه هیئت زورخانه‌ای استان در این رقابت‌ها در کنار تیم حضور داشته‌اند تا تیم همیشه قهرمان کشور در 4 سال گذشته بتواند در برابر اشتباهات داوری از خود و حق مسلم ورزشکاران کرمانی دفاع کند، امیدواریم مسئولان ورزش و به ویژه هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای با نگاه بهتری نسبت به حقایق و دلایل‌ ناکامی تیم کرمان از این مسابقات را توجیه کنند. 

‌جواد کمالی سرپرست هیئت پهلوانی‌ و زورخانه‌ای استان کرمان نیز به خبرنگار فارس گفت: کسب رتبه دوم برای تیم کرمان در رقابت‌های قهرمانی کشور از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند.

وی افزود: به هر حال در مسابقات ممکن است ملاحظاتی انجام شده باشد یا تیمی از حق میزبانی خود از نظر تماشاگر و سایر مزایا بیشتر استفاده کند تا عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.

کمالی تصریح کرد: تیم کرمان‌ پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور در مازندران‌ به عنوان تیم منتخب ایران به ترکیه رفته بود که بی‌شک در چنین شرایطی فدراسیون بهترین تیم را به یک برنامه بین‌المللی اعزام می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان ما حرف اول را در کشور می‌زنند، بیان کرد: حضور یک هیئت بزرگ فرهنگی، سیاسی و ورزشی برای حضور در کشور ترکیه موردی انتخاب نشده، بلکه بر‌اساس واقعیت‌ها و توان کشور بوده است.

سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان افزود: تیم کرمان در مسابقات قهرمانی کشور‌ با وجود خستگی ناشی از سفر به ترکیه و تمرینات سنگین انجام شده باز هم خوب کار کرد.

کمالی ابراز داشت: اما مسئولان هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان باید بیش از سایران به این مسئله توجه داشته باشند، مسابقات قهرمانی کشور در جایگاه به مراتب بالاتری نسبت به اجرای تیم کرمان در کشور ترکیه داشت ‌و تیم باید هدف نخست خود را حضور قدرتمندانه در لیگ و مسابقات قهرمانی کشور قرار می‌داد تا بازیکنان با شادابی و به دور از هرگونه خستگی به این مسابقات اعزام شوند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول