اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

افزایش چشمگیر اعتبارات عمرانی ورزش/ توزیع اعتبارات هیئت‌ها طبق برنامه

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به افزایش چشمگیر اعتبارات عمرانی بخش ورزش استان گفت: امسال اعتبارات هیئت‌های ورزشی طبق برنامه‌ توزیع می‌شود و هیئت‌ها باید گزارش هزینه‌کرد را بدهند.

افزایش چشمگیر اعتبارات عمرانی ورزش/ توزیع اعتبارات هیئت‌ها طبق برنامه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا جمشیدی صبح امروز در آیین تجلیل از اهالی ورزش استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران از دغدغه‌های ما بود که خوشبختانه توانستیم با حمایت‌های مدیران ارشد استان و اختصاص اعتبار ویژه این مراسم را برگزار کنیم.

وی افزود: مشکلات مالی که در چند سال گذشته بر ورزش کشور و استان حاکم بود موجب شده بود تا شرایط را برای برگزاری مراسمی آبرومند سخت کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه با حمایت استاندار و امام جمعه جایگاه خوبی در ورزش کشور داریم خاطر نشان کرد: سال گذشته 35 میلیارد تومان اعتبار عمرانی در بخش ورزش داشتیم که از این رقم 15 میلیارد تومان استانی بود.

جمشیدی گفت: استان فارس با توجه به جمعیت و وسعتش تنها یک میلیارد تومان اعتبارات عمرانی ورزشی داشت و این نشان از توجه ویژه استاندار به امر ورزش دارد.

وی بیان کرد: سال گذشته صددرصد اعتبارات فرهنگی بخش ورزش استان معادل یک میلیارد و 760 میلیون تومان اختصاص یافت که عملکرد خوبی را نشان می‌دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین توفیقات ما در سال گذشته اجرای مصوبه اختصاص 5 میلیارد تومان به ورزش استان بوشهر بود که با پیگیری استاندار بوشهر به ثمر نشست.

جمشیدی اضافه کرد: اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار برای ورزش استان بوشهر برای نخستین بار در کل کشور میسر شده است.

وی اضافه کرد: برای تجلیل از ورزشکاران و اهالی ورزش استان 400 میلیون تومان هزینه کردیم در حالی که کل اعتبار ما در سال گذشته 200 میلیون تومان بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به موفقیت ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات جهانی و آسیایی تصریح کرد: از مجموع 13 عضو تیم ملی نابینایان و کم‌بینایان ایران در رقابت‌های جهانی کویت 10 نفر از استان بوشهر بودند که 9 مدال طلا، هشت نقره و پنج برنز را کسب کردند.

جمشیدی با اشاره به اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار ورزش استان بوشهر گفت: این اعتبار در برنامه‌های مدون و طی فصول مختلف بین هیئت‌های ورزشی استان هزینه می‌شود و هیئت‌ها نیز باید گزارش هزینه‌کرد خود را ارائه کنند.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول