اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بودجه و برنامه‌ریزی استانداری اردبیل:

سال آینده توزیع اعتبارات متناسب با پیشرفت پروژه‌ها خواهد بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بودجه و برنامه‌ریزی استانداری اردبیل گفت: توزیع اعتبارات پروژه‌ها و طرح‌های شهرستان‌ها در سال آینده متناسب با پیشر‌فت‌ پروژه‌‌ها خواهد بود.

سال آینده توزیع اعتبارات متناسب با پیشرفت پروژه‌ها خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل علی شایقی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی شهر اردبیل با اشاره به 16 شاخص استانی توزیع اعتبارات در بین شهرستان‌ها اظهار داشت: در وهله اول معیار عدالت و در بخش‌های دیگر مباحثی همچون جمعیت، توسعه‌یافتگی، وضعیت راه‌ها، زیرساخت‌ها و ... مورد توجه مسئولان امر در توزیع اعتبارات است که به مانند سال جاری تیم نظارتی با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و عمرانی شکل می‌گیرد تا با حضور در شهرستان‌های مختلف روند اجرای پروژه‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این ارزیابی‌ها و پیشرفت واقعی پروژه‌ها تخصیص اعتبارات در سال آینده اتفاق می‌افتد.

شایقی در ادامه سخنان خود با اشاره به حرکت‌های مثبت مسئولان استانی در سال جهاد اقتصادی یادآور شد: ما در سال مزین به جهاد اقتصادی همین که اولویت اصلی را به محرومیت‌زدایی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و توجه به مناطق محروم قرار دادیم بیانگر اهمیت دادن به مبانی این سال مورد تاکید از سوی مقام معظم رهبری است که تلاش می‌شود همین رویه تا پایان امسال حفظ شود.

این مسئول در ادامه گفت: ما به معنای واقعی اعتبارات را به فضا‌هایی تخصیص دادیم که نیازمندی به آن احساس می‌شد و این توجه و عنایت می‌تواند بخشی از آرزو و امید مردم را به واقعیت تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بودجه و برنامه‌ریزی استانداری اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: ما توزیع اعتبارات را در 17 طرح به ویژه اهمیت دادن به مقوله مدیریت شهری، حوزه کشاورزی، گردشگری، آموزشی، تربیت بدنی و فصول مختلف دیگر مبنا قرار دادیم به گونه‌ای که در بخش عمران شهری 25 درصد اعتبارات استان در این زمینه متمرکز شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول