اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان تاکید کرد

توزیع اعتبارات سال 1391 بر اساس نیازهای اساسی گلستان

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: توزیع اعتبارات سال 1391 بر اساس نظر فرمانداران، مدیران دستگاه‎های اجرایی و با توجه به نیازهای استان توزیع می‎شود.

توزیع اعتبارات سال 1391 بر اساس نیازهای اساسی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت بعد از ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای برنامه‎ریزی گلستان اظهار داشت: توزیع اعتبارات به تفکیک فصل و برنامه و بر اساس نظرات فرمانداران، کارشناسان و با جلسات مشترک در معاونت برنامه‎ریزی پیگیری می‎شود و دستگاه‎ها موظف هستند با همکاری گروهی نسبت به توزیع اعتبارات در سطح استان بر اساس نیازها و اولویت‎ها اقدام کنند.

وی افزود: همچنین آیین‌نامه کارگروه مشاوران جوانان را تصویب می‎کنیم و مشاوران برای کارگروه‌های اصلی دعوت می‎شوند اما حق رأی ندارند.

قناعت با بیان اینکه از ایده و فکر جوانان در کارهای کلان اجرایی باید بهره ‎برد اذعان کرد: جوانان ایده، ذهن و فکر بالایی دارند و در تصمیم‌گیری از سرعت بالایی برخوردار هستند و تصویب این آیین‌نامه به منظور دو هدف تربیت مدیران برای آینده استان و استفاده از ظرفیت این قشر برای پیشبرد اهداف انجام می‎شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه این آخرین کارگروه شورای برنامه‎ریزی در سال 1390 است تصریح کرد: هرگونه تغییر در پروژه‎های با هماهنگی معاون امور عمرانی و معاون برنامه‎ریزی استانداری انجام می‎شود.

وی با اشاره به درآمدهای استان بیان داشت: متاسفانه درآمد گلستان با توجه به اینکه استانی در حال توسعه است از سرعت کمتری نسبت به استان‎های توسعه یافته برخوردار است اما در سال‎های اخیر با توجه به رویکرد دولت به نقاط محروم توجه ویژه‎ای به این بخش شده است.

قناعت تاکید کرد: مدیران برای جذب اعتبارات بیشتر چانه‎زنی جدی در وزارتخانه‎های خودشان داشته باشند و بحث‎های کارشناسی را پیگیری و مطالبات را برای نیازهای استان تحقق بخشند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول