اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

دهیاران مازندران برای عمران روستاها کورس گذاشتند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: دهیاران و شوراهای مازندران در آبادانی و عمران روستاها با هم مسابقه گذاشته‌اند.

دهیاران مازندران برای عمران روستاها کورس گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، ولی‌‌الله فرزانه بعدازظهر امروز در همایش دهیاران و شوراهای بخش مرکزی شهرستان قائمشهر که در روستای بالالموک این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه مبارزه با آمریکا راهبرد امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: مبارزه با آمریکا راهبرد نظام جمهوری اسلامی ماست که امام راحل آن را تدوین کرد.

وی افزود: امروز آمریکا برای اقناع افکار ملت خویش به خطر افتادن منافع کشورش در خلیج فارس و خاورمیانه را بهانه قرار داده که آخرین ترفندش برای به انزواکشاندن ایران، تحریم مالی است که بر ملت ایران تحمیل کرده است.

فرزانه تفاوت تحریم‌های گذشته غرب علیه ایران با تحریم فعلی را، تحریم علیه مردم کشور عنوان کرد و افزود: آنها به نام تحریم هوشمند که تحریم دولت‌هاست ایران را تحریم اقتصادی و مالی کرده‌اند در صورتی‌که این تحریم، تحریم هوشمند نیست بلکه همه هدف آن‌ها تحریم مردم ایران است چرا که این مردم با مقاومت و شجاعت اجازه تجاوز به آب و خاک میهن شان را ندادند و بیداری اسلامی را در منطقه ایجاد کردند تا نظام سرمایه‌داری آمریکا به رخ جهانیان کشیده شود.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه از زمان مطرح شدن جهاد اقتصادی از سوی رهبری، جامعه نیازمند جهادی نظامی‌گونه بود ابراز داشت: کاش مانند جهاد نظامی، ستاد تبلیغات اقتصادی ایجاد می‌شد، گفتمان‌ها به ویژه گفتمان‌های مجلس کنترل می‌شد و به این راحتی قیمت‌ها افزایش نمی‌یافت.

فرزانه از شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا با تمام قوا بسیج شوند و این به منزله آن است که در روستاها حتی یک متر زمین خالی وجود نداشته باشد و همه اراضی صرف بهره‌وری و افزایش تولید شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: بنگاه‌های اقتصادی در سال تولید ملی باید نهایت استفاده را از این فرصت طلایی ببرند.

وی از شوراها خواست  تا اراده ملی و واقعی مردم را در شوراهای اسلامی جلوه‌گر سازند و برای رسیدن به استقلال اقتصادی تلاش کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول