اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز شوراها

شوراها و دهیاران نمونه رفسنجان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز شوراها ،شوراها و دهیاران نمونه رفسنجان تجلیل شدند.

شوراها و دهیاران نمونه رفسنجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، ظهر امروز به مناسبت روز شوراها شوراها و دهیاران نمونه رفسنجان تجلیل شدند.

در این آیین مهدی ابراهیمی عضو شورای اسلامی شهر رفسنجان اظهار داشت: بخش مرکزی رفسنجان بعد از مرکز استان بزرگ‌ترین بخش است و دارای 96 روستا و 87 شورا است. 

وی افزود: شورای اسلامی شهرستان رفسنجان در ابتدای کار با 11 عضو و بعد از جدا شدن انار با 9 عضو فعالیت می‌کند و از موفقیت‌های خوبی هم برخوردار شده است.

ابراهیمی با اشاره به ماده 31 قانون شوراها تصریح کرد: براساس این ماده هر‌گاه یک یا چند نفر از اعضای شوراها به عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان اعتراض داشته باشند، می‌توانند به طور مکتوب آن اعتراض را ارائه دهند و مسئول مربوطه موظف است، پاسخگوی آنها باشد.

وی از برگزاری دور بعدی شوراها و انتخاب اعضا با ملاک‌های ویژه خبر داد و بیان داشت: با در نظر گرفتن ملاک‌هایی برای روستاها و شهرها امکان حذف بیش از 60 درصد نیروهای فعلی وجود دارد.

ابراهیمی دقت در مسائل مالی شوراها را از نکات ویژه دانست و گفت: در سال جاری پرونده‌های مالی شوراها بررسی می‌شود.

در این آیین از پور‌باقری شهردار شهر سرچشمه‌، حسین اسماعیلی، حمید بالود و علی اکبری شورای روستای ملک‌آباد و غلامرضا رمضانی دهیار ملک‌آباد، حسن محمد‌اکبری‌، فاطمه محمدی‌نژاد، علی بال‌افکنده شورای زین‌آباد، محمد صاحب‌الزمانی‌، علی چاه‌خورضایی و حمید سیستانی سلمانی شورای علی‌آباد تجلیل شد.

همچنین از عباس صاحب‌الزمانی دهیار علی‌آباد، حسین صادقی جنت‌آباد، رضا اسماعیلی و علی ملایی عضو شورای اسلامی کرگه، علی ابراهیمی‌، اصغر کربلایی و روح‌الله حیدری شورای رضا‌آباد‌ برخوردار، و مجید ابراهیمی دهیار رضا‌آباد برخوردار، حسن فلاح‌ و رضا ملکی عضو شورای حسن‌آباد نوق و محمد‌رضا غلامحسین‌زاده دهیار فیض‌آباد نوق، محمد بنا‌زاده دهیار حمید‌آباد، محمد تشکری دهیار علی‌آباد انقلاب و علی عبداللهی دهیار دهن‌آباد تجلیل شد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول