اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی گرگان:

دهیاران برای گسترش دولت الکترونیک در روستاها همت کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی گرگان گفت: دهیاران برای گسترش دولت الکترونیک در روستاها همت کنند.

دهیاران برای گسترش دولت الکترونیک در روستاها همت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان شعبانعلی کابلی عصر امروز در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی گرگان اظهار داشت: وظایف متعددی را برای دهیاران برای پیشبرد اهداف در مناطق روستایی مدنظر داریم که یکی از آنها تکریم ارباب رجوع است.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی به نیازهای مردم کار سختی است اذعان داشت: این انتظار را از دهیاران داریم که در ساعات اداری در دهیاری‎ها برای پاسخگویی به مشکلات مردم حضور داشته باشند و با احترام با آنها برخورد شود.

کابلی نظارت بر ساخت و ساز در روستاها را از دیگر وظایف برای دهیاران دانست و خاطر نشان کرد: باید در این خصوص نظارت شود تا ساخت و ساز غیرقانونی و خارج از طرح هادی روستایی شکل نگیرد و اگر چنین مسئله دیده شد به آنها اخطار دهد تا جلوی این عمل گرفته شود.

بخشدار مرکزی شهرستان گرگان انعکاس مشکلات کشاورزان و دامداران به مسئولان را از دیگر وظایف دانست و متذکر شد: همکاری با شورا، شناسایی و انعکاس مشکلات روستا، همکاری با نهادها و دستگاه‎هایی اجرایی برای انجام پروژه‎های روستایی و ... از دیگر وظایف یک دهیار محسوب می‎شود.

وی با اشاره به اقدامات دهیاران نیز اذعان داشت: برای سال جاری در نظر داریم که تشکیل بانک اطلاعات روستایی را در دستور کار قرار دهیم تا با مراجعه به این بانک اطلاعاتی نیازمندی‎ها سریع‎تر برآورده شود.

کابلی تحقق طرح توسعه کشاورزی را از دیگر برنامه‎ها دانست و خاطر نشان کرد: توسعه کشاورزی برای سال جاری مورد تاکید دولت است و عزم جدی در این خصوص شکل گرفته تا بتوانیم یک کاری بزرگ‎تر از مسکن مهر را به اجرا برسانیم.

بخشدار مرکزی شهرستان گرگان تاکید داشت: ساماندهی امور حمل و نقل روستایی، ساماندهی وسایل نقلیه دهیاری‎ها، ارزیابی عملکرد دهیاران و شوراها، برنامه ده‎گردشی برای آشنا شدن با موفقیت دهیاران در روستاها و ... از دیگر برنامه‎هایی است که برای سال جاری در دستور کار خود قرار داده‎ایم.

وی گسترش دولت الکترونیک را نیز یکی دیگر از برنامه‎های اجرایی در روستاها دانست و افزود: دهیاران باید کمک کنند تا بتوانیم با هماهنگی و ارائه خدمات از طریق پست بانک‎ها و قرار دادن پیشخوان دولت در روستاها در این راستا نیز گام‎های مؤثری را برداریم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول