اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بخش مرکزی گرگان:

خدمات مناسب دهیاران از مهاجرت معکوس جلوگیری می‎کند

خبرگزاری فارس: بخشدار بخش مرکزی شهرستان گرگان گفت: خدمات مناسب از سوی دهیاران و شورای روستا می‌تواند از مهاجرت معکوس جلوگیری کند.

خدمات مناسب دهیاران از مهاجرت معکوس جلوگیری می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان شعبانعلی کابلی پیش از ظهر امروز در جمع دهیاران گرگان اظهار داشت: بخش اعظم خدمات جمهوری اسلامی و دستگاه‎ها از طریق دهیاران و شوراها به مردم ارائه می‎شود و این توفیق را در بسیاری از روستاها شاهد هستیم و شاید در نسل‎های آینده انگیزه و رغبتی برای مهاجرت معکوس به شهرها را نداشته باشیم.

وی اذعان کرد: با شکل‎گیری قانون تصویب دهیاری‎های خودکفا در روستاها، دهیاران به عنوان بازوان اجرایی در روستاها هستند که تحت نظر شوراها و بخشداری‎ها فعالیت کرده و بهترین خدمات را به روستائیان ارائه می‎کنند.

کابلی متذکر شد: دقیقا از زمانی که دهیاران به جمع شوراها پیوستند بسیاری از مشکلات تحت عناوین مختلف به حل و فصل انجامید که حرکتی رو به جلو را در این زمینه آغاز شده است.

بخشدار بخش مرکزی گرگان با بیان اینکه دهیاران با تعامل دستگاه‎های اجرایی مرتبط سعی می‎کنند تا خدمات ارزنده‎ای به مردم داشته باشند خاطر نشان کرد: دهیاران به عنوان همیار در راستای اجرای اهداف محوله گام برمی‎دارند.

وی در خصوص اوقات فراغت جوانان ابراز داشت: ستادی متشکل از فرماندار و دستگاه‎های مرتبط شکل گرفته و دهیاران به عنوان پل ارتباطی مردم با نهادهای مختلف، نسبت به شناسایی نیازها و اجرای برنامه‎های شاد و متنوع برای جذب نسل جوان در غنی‎سازی اوقات فراغت در روستا تلاش می‎کنند.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول