اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر تکواندو کشور

تکواندوکار قمی به مس کرمان پیوست

خبرگزاری فارس: تکواندوکار قمی برای حضور فصل جدید مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور به تیم تکواندو مس کرمان پیوست.

تکواندوکار قمی به مس کرمان پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم این تکواندوکار جوان و خوش‌آتیه سیدمحمد رفیعی است که سابقه کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی و همچنین کسب مدال طلا و مقام قهرمانی مسابقات جهانی تکواندو را در کارنامه موفقیت‌های خود در این رشته ورزشی دارد.

رفیعی جوان و خوش تکنیک که پیش از این سابقه حضور در ترکیب تیم ملی تکواندو کشورمان را دارد، بعد از مدت‌ها مورد توجه کادر فنی تیم ملی تکواندو قرار گرفت و به این ترتیب در اردوی آماده‌سازی این تیم در راه اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی حضور یافت.

این تکواندوکار توانمند که خود را از رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2004 معرفی کرد و بعد از آن یکی از چهره‌های موفق این رشته ورزشی در قم و کشور لقب گرفت، با عقد قراردادی به مدت یک فصل به عضویت تیم تکواندو مس کرمان در لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور درآمد.

رفیعی در حالی به عنوان یکی از اعضای تیم تکواندو مس کرمان در مسابقات فصل جدید لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور معرفی شد که در وزن پنجم یعنی منهای 75 کیلوگرم مبارزه می‌کند و یکی از چهره‌های مطرح تیم مس به شمار می‌رود.

رفیعی در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور نیز عضو تیم مس کرمان بود، ضمن اینکه این تکواندوکار ارزنده در دوره‌های قبلی لیگ برتر تکواندو به مدت چهار فصل در تیم مناطق نفت‌خیز جنوب و یک فصل در تیم ملی و حفاری ایران نیز حضور داشته است.

سید محمد رفیعی دارنده مدال طلای سال 2004 رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در شهر سئول کشور کره‌ جنوبی است که یکی از مهم‌ترین افتخارات سال‌های اخیر تکواندو قم در میادین برون مرزی را در آن سال به دست آورد.

این تکواندو‌کار خوشنام همچنین در سال 1388 در رقابت‌های تکواندو قهرمانی باشگاه‌های آسیا و همچنین در سال 89 در پیکارهای بین‌المللی تکواندو در کشور کره‌جنوبی با پیراهن تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح کشورمان موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلا شد.

سیدمحمد رفیعی در سال 1389 علاوه بر کسب مدال طلای رقابت‌های بین‌المللی کره جنوبی در مسابقات تکواندو قهرمانی دانشجویان آسیا در کشور امارات شرکت کرد و توانست با غلبه بر تمام حریفان، کشورمان را صاحب نشان طلا کند.

این تکواندوکار که سابقه عضویت در تیم‌های ملی اعم از تیم ملی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان و همچنین تیم ملی نیروهای مسلح و همچنین تیم ملی دانشجویان تکواندو کشورمان را نیز دارد در اردیبهشت ماه سال جاری خود را فینال وزن پنجم رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان برای اعزام به پیکارهای قهرمانی دانشجویان جهان در کره جنوبی نیز رساند اما با مشکلات داوری از کسب مقام نخست بازماند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول