اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو:

بانوان محجبه تکواندوکار ایرانی در رقابت‌های جهانی خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: بانوان محجبه تکواندوکار ایرانی در رقابت‌های جهانی خوش درخشیدند که مرور این خاطرات ما را به آینده خوش‌بین می‌کند.

بانوان محجبه تکواندوکار ایرانی در رقابت‌های جهانی خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زهرا سروی در مراسم تجلیل از نایب رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان و معرفی نایب رئیس جدید بانوان هیئت تکواندو اظهار کرد: بانوان تکواندو‌کار ایرانی مانند زهرا افتخاری و سارا خوش‌جمال‌فکری برای نخستین بار توانستند مدال‌های رنگارنگی را کسب و سهمیه حضور در المپیک را کسب کنند که مرور این افتخارات ما را به آینده خوش‌بین می‌کند.

وی ادامه داد: در بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو نیز سوسن حاجی‌پور با کسب مدال طلا با افتخاری دیگر توانست سهمیه المپیک را کسب کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو تصریح کرد: در بخش بانوان ظرفیت‌های خوبی داریم و این موفقیت‌ها حاصل تلاش هیئت‌های شهرستان‌ها و مربیان آنها است.

وی تاکید کرد: از چهار طلای بانوان ایرانی در رقابت‌های مختلف بین‌المللی سه مدال مربوط به بانوان اصفهانی است و مرجان سلحشوری با غیرت تمام دو مرتبه پرچم ایران را در ویتنام به اهتزاز در آورد و هم‌چنین فاطمه قاسمی در گروه تیمی موفق به کسب قهرمانی شد.

سروی افزود: حاصل این قهرمانی‌ها این بوده که فدراسیون جهانی در کنار عکس پنج قاره که روی سالنامه خودش کار کرده عکس بانوی محجبه ایرانی را نیز قرار داده که این برای ما یک ارزش است و وظیفه ما را بسیار سنگین می‌کند.

وی در پایان از زحمات خانم زهرا رفیعی تشکر و نایب رئیسی ایمانه پورمعزی را تبریک گفت.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول