اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس سابق بانوان هیئت تکواندو اصفهان:

نهال تکواندو را به ثمر رساندم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس سابق بانوان هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: نهال تکواندو را که به خانم استکی داده شده بود، تحویل گرفتم تا بارور و به درختی تنومند تبدیل شود.

نهال تکواندو را به ثمر رساندم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زهرا رفیعی در مراسم تجلیل از نایب رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان و معرفی نایب رئیس جدید بانوان هیئت تکواندو که در موسسه فرهنگی ورزشی علی‌ بن‌ ابیطالب برگزار شد، اظهار داشت: رفتن برای من سخت است، اما هر آمدنی را رفتنی است و آنچه در این میان برای من لذت‌بخش بود صفا، صمیمیت، گذشت و ایثار همکاران و خانواده‌ام بود.

وی ادامه داد: در این مدت از تجارب و رهنمودهای رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان آقای رئیسی بهره‌مند شدم و با پشتیبانی وی بر تجارب خودم افزودم و با تمام تلاشم نهال تکواندو را به ثمر رساندم.

نایب رئیس سابق بانوان هیئت تکواندو استان اصفهان تصریح کرد: در مدتی که مسئولیت نایب رئیسی را برعهده داشتم از هیچ تلاشی فروگذاری نکردم و از تمام کسانی که در این مدت مرا همراهی کردند کمال تشکر را می‌کنم.

این مسئول ادامه داد: هر جایی که باشم عضو کوچکی از خانواده تکواندو هستم و شاید با این تغییرات بتوانم کمک ناچیزی به این هیئت انجام دهم.

رفیعی متذکر شد: از مسئولان ورزش استان و آقای رئیسی که با تمام مخالفت‌ها و شرایط سخت با خداحافظی من موافقت کردند کمال تشکر را می‌کنم.

وی در پایان اذعان داشت: از آرزوهای قلبی من است که موفقیت‌های تکواندو استان اصفهان ادامه یابد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول