اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

افزایش 2 برابری اعتبارات آب و خاک در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: معاون آب، خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی از افزایش دو برابری اعتبارات آب و خاک استان خراسان‌رضوی در سال جاری خبر داد.

افزایش 2 برابری اعتبارات آب و خاک در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید رحیم سجادی ظهر امروز در نشست خبری که در محل مرکز علمی کاربردی شهید هاشمی‌نژاد جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: اعتبارات آب و خاک استان در دو سال گذشته 15 میلیارد تومان بود که این رقم به 120 میلیارد تومان در سال 90 افزایش پیدا کرد.

معاون آب، خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه این اعتبارات در سال گذشته 9 برابر افزایش داشته است، افزود: در سال جاری نیز در آخرین مصوبات دولت همزمان با یکصدمین سفر استانی به خراسان‌رضوی در چهار بخش آبیاری تحت فشار، شبکه فرعی، انتقال آب با لوله از سرچاه و چشمه تا مزرعه و لایروبی و احیای قنوات دو هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

وی در ادامه افزود: امیدواریم در سال جاری اعتبار 120 میلیارد تومانی خراسان‌رضوی در بخش آب و خاک را که مربوط به سال گذشته بود به حداقل دو برابر افزایش دهیم.

سجادی با بیان اینکه تا پایان تیر ماه سال جاری تمام این اعتبارات باید هزینه شود، افزود: در استان خراسان‌رضوی 95 درصد پروژه‌های آب و خاک پیشرفت داشته است.

وی بیان داشت: پیشرفت پروژه‌ها در سطح کشور نیز 89 درصد گزارش شده است که امیدواریم تمام اعتبارات در این ارتباط تا پایان تیرماه سال جاری که برابر با پایان سال مالی است جذب 100 درصدی داشته باشد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول