اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رشت در مجلس:

ساختار بودجه‌ریزی کشور به‌هم ریخته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه بودجه سال 91 هنوز ابلاغ نشده است گفت: ساختار بودجه‌ریزی در کشور به‌هم ریخته است.

ساختار بودجه‌ریزی کشور به‌هم ریخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهرستان رشت اظهار کرد: دولت، شورای عالی استان‌ها و نمایندگان طبق قانون اساسی حق تقدیم لایحه به مجلس را دارند.

وی با بیان اینکه شورای عالی استان‌ها می‌تواند نکته‌های مبهم در قانون را به مجلس ارائه دهد، افزود: با مشکلات شهرستان رشت آشنا هستیم و ریز مطالب روستائیان را می‌دانیم.

کوچکی‌نژاد بودجه سال جاری را دارای مشکل دانست و تصریح کرد: بودجه سال 90 با قانونی که وضع شده، تا شهریور سال 91 ادامه دارد و ساختار بودجه‌ریزی در کشور به‌هم ریخته است.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه بودجه سال 91 هنوز ابلاغ نشده و شورای برنامه‌ریزی تشکیل نشده است، ابراز کرد: این امر مجوزی برای دولت می‌شود تا بودجه سال 92 را در اسفندماه سال جاری تقدیم مجلس کند.

وی بودجه‌ریزی در کشور را دارای به‌هم ریختگی خواند و بیان کرد: به‌هم ریختگی بودجه موجب می‌شود مشکلاتی در بخش اجرا داشته باشیم.

کوچکی‌نژاد با تاکید براینکه سال سختی در پیش داریم، اضافه کرد: امسال شاید در بخش‌های عمرانی با مشکل مواجه شویم.

نماینده مردم رشت در مجلس به پروژه‌های مهر ماندگار دولت اشاره کرد و گفت: دولت تلاش می‌کند تا پایان دوره خود منابع را به طرف پروژه‌های مهر ماندگار هدایت کند.

وی فاضلاب شهر رشت، سد شهر بیجار و راه‌آهن رشت – قزوین را جزو طرح‌های مهر ماندگار دولت در گیلان برشمرد و اذعان کرد: اگر تمام اعتبارات استانی نیز به پروژه‌های مهر ماندگار هدایت شود شاید نتوان پروژه‌های مذکور را تا پایان دولت دهم به اتمام رساند.

کوچکی‌نژاد در ادامه روستاهای شهرستان رشت را در بخش‌های برق، آب و گاز دارای مشکل عنوان کرد و یادآور شد: مردم و نمایندگان آنها در بخش گازرسانی گله‌مند هستند و باید تکلیف طرح‌های در حال اجرا مشخص شود.

نماینده مردم رشت در مجلس کمبود منابع را از جمله موانع اجرای پروژه‌ها ذکر کرد و افزود: تغییر متوالی پیمانکاران در بخش گازرسانی نشان دهنده ضعف مدیریت در این دستگاه است و نمی‌تواند تشخیص دهد کدام پیمانکار را باید انتخاب کند.

وی دریافت وام 100 میلیارد تومانی را تنها مسیر تامین منابع برای طرح‌های گازرسانی در گیلان دانست و اظهار کرد: نمایندگان باید در این زمینه تلاش کنند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به افزایش 5 میلیارد تومان اعتبار برای برطرف کردن فرسودگی سیم‌های برق در رشت، تصریح کرد: امیدواریم با اعتبارات مذکور وضعیت برق در شهرستان رشت توسعه یابد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول