اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد مطرح کرد

افزایش 20 درصدی اعتبارات شهرستان خلیل‌آباد در سال جاری

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: پیش بینی می شود اعتبارات شهرستان خلیل‌آباد در سال جاری 20 درصد افزایش داشته باشد.

افزایش 20 درصدی اعتبارات شهرستان خلیل‌آباد در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد، علی‌اصغر مرادزاده ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خلیل‌آباد که با حضور روسای ادارات شهرستان و دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد تشکیل شد،‌ اظهار کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود اعتبارات شهرستان خلیل‌آباد در حدود 20 درصد رشد داشته باشد.

فرماندار خلیل‌آباد با شمردن خدمات دولت نهم و دهم افزود: اکثر طرح‌ها و و پروژه‌های سال 90 در شهرستان عملیاتی شده است و اعتبارات آن در مجموع به شهرستان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته عملیات اجرایی 139 پرو‍‍ژه با اعتبار 7 میلیارد 660 میلیون تومان در شهرستان آغاز شد، اظهار داشت: 92 پروژه از اعتبارات استانی، با مبلغ 4 میلیارد 800 میلیون تومان و 18 پروژه با اعتبار 700 میلیون تومان اجرا شد.

فرماندار خلیل‌آباد در ادامه افزود: همچنین عملیات اجرایی 12 پروژه خشکسالی با رقمی بالغ بر 560 میلیون تومان، چهار پروژه فرهنگی با اعتبار 134 میلیون تومان و دو پروژه ترافیکی با اعتبار 70میلیون تومان صورت گرفت.

مرادزاده اظهار داشت: در مجموع تاکنون این طرح‌ها با 95 درصد پیشرفت فیزیکی 87 درصد اختصاص اعتبار  داشته است که امید است تا پایان تیرماه به  100 درصد اعتبارات جذب شود.

فرماندار خلیل‌آباد اعتبارات امسال را در 17 فصل و 47 برنامه با 100 پروژه نام برد و افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان به جد پیگیر اختصاص اعتبارات خود از اداره‌کل استانی باشند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول