اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور:

گلوگاه بودجه در دست من است / براین گلوگاه قفل سنگین بسته‌ام

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور با اشاره به اینکه از بسیاری هزینه‌های عظیم در کشور جلوگیری شده است، گفت: در حال حاضر گلوگاه بودجه در دست من است و بر این گلوگاه قفل سنگینی بسته شده است.

گلوگاه بودجه در دست من است / براین گلوگاه قفل سنگین بسته‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در محل سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه بیمارستان آیت‌الله موسوی و در جمع مسئولان استان زنجان با اشاره به برخی از پروژه‌های راه‌سازی انجام شده در استان زنجان اظهار کرد: جاده زنجان طارم که در حال حاضر موجب خوشحالی اهالی این منطقه شده است، روزی به گونه‌ای بود که هرکس با عبور از این راه تشهد خود را می‌خواند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر جاده زنجان ـ طارم پس از 21 سال به پایان رسیده است، افزود: این امر با تلاش و همکاری حاصل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از اهداف دولت نهم و دهم تکمیل پروژه‌های آغاز شده توسط این دولت است، اضافه کرد: در دولت‌های قبلی نیز مشاهده می‌شد، که پروژه‌های بسیاری آغاز می‌شد ولی در پایان کار دولت این پروژه‌ها به پایان نرسیده و دولت بعدی مجبور بود همه بودجه خود را صرف به پایان رساندن پروژه‌های قبلی کند.

رئیس‌ جمهور با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ساخت 900 پروژه بسیار بزرگ در قالب طرح‌های مهر ماندگار آغاز شده است، افزود: این امر با تشکیل ستادی در وزارت‌خانه‌های کشور صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح نیروگاه سلطانیه خاطرنشان کرد: نیروگاه سلطانیه نیز یکی از طرح‌های مهر ماندگار است.

وی با اشاره به برخی از طرح‌های انجام شده توسط دولت نهم و دهم اضافه کرد: در هفته گذشته با افتتاح طرح عظیم فولاد، 1.5میلیون تن به ظرفیت فولاد کشور اضافه شد.

احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه از بسیاری از هزینه‌های عظیم در کشور جلوگیری شده است، افزود: در حال حاضر گلوگاه بودجه در دست من است و بر این گلوگاه قفل سنگینی بسته شده است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت در زمینه سدسازی اضافه کرد: تا پایان سال جاری ساخت 70 سد در کشور به پایان می‌رسد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشف معدن آهن در کشور که اخیرا اتفاق افتاده است، افزود: این معدن 50 میلیارد تن ذخیره دارد.

وی تصریح کرد: این معدن شامل انواع فلزات گرانبها است و باید استفاده لازم از ظرفیت‌های موجود در این معدن به عمل آید.

وی در ادامه با اشاره به برخی از دیدگاه‌های غلط موجود در زمینه نبود ثروت در بین مردم و اینکه مردم نباید ثروت داشته باشند، افزود: این موضوع غلط است و من روزی را آرزو می‌کنم که همه ملت بتوانند به چیزی که دوست دارند برسند و به اندازه نیاز و چیزی که دوست دارند ثروت داشته باشند.

رئیس جمهور همچنین در ادامه با تبریک ایام شعبانیه اضافه کرد: در زمان ظهور امام عصر (عج) فقری وجود نخواهد داشت، چرا که در آن زمان هیچ محتاجی پیدا نمی‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول