اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک خبر داد

افزایش 49 درصدی اعتبارات آبیک در سال جاری

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک گفت: امسال اعتبارات آبیک نسبت به مشابه سال گذشته 49.7 افزایش داشته که گامی بزرگ در سازندگی این شهرستان است.

افزایش 49 درصدی اعتبارات آبیک در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی امروز د‌ر جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: اعتبارات امسال 109 میلیارد ریال است که بیشترین اعتبار به فصل مسکن و عمران شهری و روستایی اختصاص یافته است.

وی افزود: اگرچه افزایش حدود 50 درصدی رقم بالایی نیست که برای مجموعه شهرستان کارگشا باشد، ولی می‌طلبد که مسئولان ادارات با تلاش بیشتر در حوزه‌های کاریشان مبنی بر تحقق اعتبارات ملی و ردیف‌های مشخص بخش‌های خود، جهش عمده‌ای را در توسعه، پیشرفت و سازندگی شهرستان آبیک ببخشند. 

این مسئول ادامه داد: اگر اعتباری به عنوان نمونه به 200 یا 300 میلیون ریال مسئولان را به خود مشغول کند، کمی جفا در حق مردم است که نتوانسته‌ایم با خلاقیت و نوآوری کاری را به پیش ببریم.

فرماندار شهرستان آبیک احیای ردیف‌های ملی در حوزه‌های مختلف از سوی مسئولان را ضروری بیان کرد و گفت: به عنوان نمونه تحقق احیای بودجه برای تکمیل بیمارستان دولتی 32 تخت‌خوابی و چهاربانده کردن محمدیه به آبیک از سوی مسئولان ذی‌ربط لازم و ضروری است.

شهرداری خاکعلی به منابع دولتی اکتفا نکند

اعلایی با تأکید بر اینکه شهرداری خاکعلی باید منابع درآمدی خود را افزایش دهد، افزود:  شهرداری تأسیس نشده که به منابع دولتی اتکا کند، لذا اگر شهرداری خاکعلی بخواهد به منابع دولتی اکتفا کند زمین‌گیر می‌شود و باید شهرداری را تعطیل کنیم.

وی با اشاره به عملکرد مثبت شهرداری آبیک مبنی بر وصول مطالبات اذعان کرد: می‌طلبد که مسئولان شهرداری خاکعلی نیم‌نگاهی به عملکرد شهرداری آبیک داشته باشند و از تجربیات این شهرداری بهره ببرند.

این مسئول با اشاره به چهارمین دور سفر هیئت دولت به استان قزوین در سال جاری افزود: مسئولان ادارات شهرستان آبیک باید ظرف مدت دو هفته نسبت به اجرایی نشدن مصوبات تعهد داده شده بازنگری داشته باشند و با ارسال آن به فرمانداری آبیک بررسی جامع صورت گیرد.

فرماندار آبیک بیان کرد: سال گذشته حدود صد درصد از اعتبارات شهرستان جذب شد که در برخی از حوزه‌ها به دلیل عمومیت داشتن دچار مشکل بودیم، لذا مسئولان باید نسبت به مبادله موافقت‌نامه‌ها با مسئولان استانی تسریع ببخشند تا هر‌چه زودتر کارها آغاز شود.

اعلایی گفت: امسال بودجه بر‌اساس دستور‌العمل ابلاغی، عدالت و دورنمای شهرستان آبیک و با در نظر گرفتن امور زیرساختی به‌ویژه پروژه‌های نیمه‌تمام توزیع شده است. 

وی بیان کرد: با تحقق قول مساعد مسئولان استانی مبنی بر تقویت ردیف‌های اعتبارات و نیز تحقق اعتبارات تملک دارایی، شهرستان آبیک به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول