اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گیلانغرب خبر داد

افزایش بیش از 140 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی گیلانغرب

خبرگزاری فارس: فرماندار گیلانغرب گفت: اعتبارات عمرانی شهرستان گیلانغرب بیش از 140 میلیارد ریال افزایش یافته است.

افزایش بیش از 140 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی گیلانغرب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اردشیر رستمی در جلسه شورای اداری که در فرمانداری گیلانغرب برگزار شد اظهار کرد: یازده میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل آبرسانی به دهستان چله بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب اختصاص داده شده است.

 رستمی ادامه داد: این اعتبار برای تکمیل خط انتقال آب از سراب به دهستان چله‌، ساخت مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ آب اختصاص یافته است.

وی همچنین از بهسازی جاده مله‌نی با اعتبار 600 میلیون ریال خبر داد و افزود: اعتبارات عمرانی 142 پروژه در حال احداث در این شهرستان به بیش از 140 میلیارد ریال افزایش یافته است و درحال حاضر 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی به خدمات‌رسانی مطلوب دستگاه‌ها برای خدمت کردن به مردم تاکید کرد و  از افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان به بیش از 140 میلیارد ریال نیز خبر داد.

 فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه طرح پزشک خانواده از اواخر نیمه اول امسال در سطح این شهرستان اجرا خواهد شد خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و تبیین هرچه بهتر مزایای طرح برای شهروندان گردید.

لزوم برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان‌، نظارت مستمر بر وضعیت تنظیم بازار‌، ایجاد نمایشگاه عرضه مواد غذایی پیش از ماه مبارک رمضان‌، رسیدگی به مشکلات روستائیان و رفع مشکلات حوزه برق و آب روستاها‌ی دارای مشکل از دیگر مواردی بود که فرماندار گیلانغرب در این جلسه به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول