اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده با حضور وزیر راه

پروژه روشنایی باند فرودگاه شاهرود بهره‏‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه شاهرود گفت: پروژه روشنایی باند فرودگاه شاهرود هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‏‌برداری می‌رسد.

پروژه روشنایی باند فرودگاه شاهرود بهره‏‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از مدیریت فرودگاه شاهرود، منوچهر اتقیایی امروز اظهار داشت: شنبه هفته آینده با حضور علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی، استاندار و جمعی از مسئولان استان و شهرستان، پروژه روشنایی باند فرودگاه شاهرود به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر فرودگاه شاهرود افزود: 6 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شده است که 2 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استانداری و مابقی از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور تامین شده است.

وی تاکید کرد: انجام این پروژه در سایر فرودگاه‌های کشور در حدود 10میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد ولی با ابتکارات صورت گرفته و کمک دستگاه‌های اجرایی شاهرود، 4 میلیارد ریال صرفه‌جویی اعتبار داشته‌ایم.

اتقیایی گفت: این صرفه‌جویی هیچ تاثیری در کیفیت کار نداشته و سیستم نصب شده پس از چک پروازی سازمان هواپیمایی کشوری عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح باند فرودگاه به جهت روشنایی تکمیل شده و به زودی با هماهنگی‌هایی که با حج و زیارت به عمل آمده، برنامه‌ریزی برای جابه‏‌جایی زائران عتبات عالیات و برای پرواز به یکی از فرودگاه‌های غرب کشور صورت خواهد گرفت.

مدیر فرودگاه شاهرود تصریح کرد: با توجه به آمار حج و زیارت، پس از راه‏‌اندازی پرواز‌های فرودگاه شاهرود به سمت عتبات عالیات، سه پرواز در هفته از این فرودگاه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول