اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت پرداخت عوارض توسط مسافران

فرودگاه اصفهان به جرگه فرودگاه‌های اختصاصی کشور می‌پیوندد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: در صورت پرداخت و اجرایی شدن مصوبه عوارض توسط مسافران سه فرودگاه کشور از جمله اصفهان، شیراز و تبریز به جرگه فرودگاه‌های اختصاصی کشور اضافه می‌شوند.

فرودگاه اصفهان به جرگه فرودگاه‌های اختصاصی کشور می‌پیوندد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی قاسم‌زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح بهسازی و روکش باند 26 چپ، 08 راست و تاکسی وی‌های فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، اظهار داشت: فرودگاه اصفهان در منطقه کویری و بیابانی قرار دارد و در شبانه روز درجه حرارت شب و روز تفاوت زیادی دارد، این انقباض و انبساط شدید موجب ترک خوردن آسفالت می‌شود.

وی افزود: استفاده از قیر پلیمری در باند فرودگاه علاوه بر مزایای مثبت زیست محیطی، بر سیر انرژی و کمتر مصرف کردن قیر در آسفالت نیز تأثیر مثبت دارد و عمر آسفالت را چهار برابر می‌کند.

مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی اصفهان تصریح کرد: استفاده از قیر پلیمری علاوه بر اینکه دوام آسفالت را افزایش داده و  از ترمیم مجدد آن می‌کند.

وی با اشاره به تجهیزات مطلوب فرودگاه شهید بهشتی اصفهان افزود: فرودگاه اصفهان با توجه به دارا بودن قابلیت‌های خوب در زمینه کنترل‌گرها و رادارمن‌ها توانسته است استاندارد خوبی در این زمینه کسب کند.

قاسم‌زاده با اشاره به بهره‌برداری مرحله نخست ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان در سال گذشته اظهار کرد: از بهمن ماه سال گذشته نیز مرحله دوم  ساخت ترمینال پروازهای خارجی توسط بخش خصوصی آغاز شد که تا این لحظه سقف آن 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: با توجه پیش‌بینی‌های صورت گرفته امید است مرحله دوم ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان تا یک سال آینده به اتمام برسد.

مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اضافه کرد: برای توسعه این فرودگاه و احداث ترمینال 20 هزار متری پرواز خارجی مذاکراتی با بخش خصوصی انجام شده که اعتبار این پروژه 45 میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی از مشکلات فرودگاه‌های کشور در زمینه مطالبات خود سخن گفت و اظهار کرد: در سال گذشته فرودگاه اصفهان بیش از شش میلیارد تومان از ایرلاین‌ها طلب دارد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول