اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرودگاه گیلان:

ترمینال فرودگاه رشت تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرودگاه گیلان از بهره‌برداری ترمینال جدید فرودگاه سردار جنگل رشت تا هفته دولت امسال خبر داد.

ترمینال فرودگاه رشت تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فتاح رضوانی عصر چهارشنبه در جلسه مسئولان اداری فرودگاه سردار جنگل رشت تکمیل پروژه‌های مهم عمرانی فرودگاه را مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان اینکه تا هفته دولت امسال پروژه‌های عمرانی فرودگاه رشت افتتاح می‌شود، افزود: ترمینال جدید فرودگاه رشت، سالن استقبال کنندگان و بدرقه کنندگان، پست 20 کیلو وات برق که از پروژه‌های مهم فرودگاه رشت هستند، به بهره‌برداری می‌رسند.

وی بیان کرد: مسئولان واحدهای عملیاتی و ستادی فرودگاه رشت ضمن اولویت‌بندی کارها و مسئولیت‌های محول شده با واحدهای مربوطه که تکمیل پروژه‌ها را بر عهده دارند باید همکاری همه‌جانبه داشته باشند.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به پروژه مهم ساخت ترمینال جدید افزود: این پروژه که تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد با حضور مسئولان کشوری، استانی و شرکت فرودگاه‌های کشور تا هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی محوطه‌سازی مقابل این ترمینال را بسیار مهم خواند و گفت: با توجه به اینکه محوطه‌سازی فرودگاه از تعهدات استانی است تخصیص اعتبار تعیین شده توسط استانداری گیلان می‌تواند روند توسعه محوطه سازی فرودگاه رشت را تسریع کند.

رضوانی به انتقال جایگاه پست 20 کیلو وات فرودگاه سردار جنگل رشت اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه با کمترین هزینه و زمان و بهترین وضعیت با همکاری اداره کل تسهیلات و تجهیزات و توسط واحد فنی فرودگاه رشت صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد: تمام واحدهای عملیاتی و ستادی با برنامه‌ریزی و هماهنگی تجهیزات ترمینال جدید را مورد بازدید قرار می‌دهند تا پس از افتتاح این ترمینال شاهد طرح نواقص از طرف واحدها نباشیم.

مدیرکل فرودگاه گیلان هزینه تمام شده ترمینال جدید را با تجهیزات مورد نیاز بالغ بر 10 میلیارد تومان عنوان کرد و متذکر شد: این مبلغ از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور تامین شده است.

به گزارش فارس، پروژه ترمینال جدید فرودگاه رشت با مساحت حدود 6 هزار متر مربع در دو طبقه از سال 86 آغاز شده بود و از همین سال تا نیمه دوم سال 89 حدود 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که هم‌اکنون به بیش از 95 درصد رسیده و در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول