اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آماده‌شدن سالن ترانزیت فرودگاه زنجان

پروازهای حج تمتع از فرودگاه زنجان انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: با آماده‌شدن سالن ترانزیت فرودگاه زنجان، پروازهای حج تمتع از زنجان انجام می‌شود.

پروازهای حج تمتع از فرودگاه زنجان انجام می‌شود

محمدمهدی احمدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با آماده‌شدن این سالن‌ها از سال آینده پروازهای حج تمتع استان‌های زنجان و قزوین از فرودگاه زنجان میسر می‌شود.

وی ادامه داد: پروازهای هوایی استان زنجان از سال 85 با پرواز مشهد مقدس آغاز شده و تاکنون بدون وقفه این پروازها انجام شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با بیان اینکه همه تلاش استان زنجان برقراری پروازهای هوایی بوده است که خوشبختانه در حال این پروازها با قوت ادامه دارد، افزود:‌ استان زنجان ظرفیت‌های لازم را برای برقراری دایمی پروازها دارد.

وی ادامه داد: برای ادامه پروازهای استان زنجان اقدامات لازم صورت گرفته و با شرکت هواپیمایی ماهان برای ادامه پروازها، قراردادهای لازم منعقد شده است.

احمدیان با بیان اینکه خرید هواپیما از اولویت‌های استان زنجان بود، افزود: خوشبختانه این هواپیما خریداری شده و در حال حاضر پروازهای داخلی و خارجی استان زنجان از این طریق صورت می‌گیرد.

وی از آغاز پروازهای حج عمره از فرودگاه زنجان خبر داد و افزود: خوشبختانه پروازهای حج عمره بدون مشکل از استان زنجان صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با اشاره به انجام پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه زنجان خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی از همکاری بخش خصوصی برای ادامه سفرهای داخلی و خارجی فرودگاه زنجان در سال جاری خبر داد و افزود: دفتر خدمات مسافرتی برای راه‌اندازی پروازهای گردشگری نیز در سال جاری دایر می‌شود.

احمدیان با اشاره به آغاز پروازهای زنجان به تهران یادآور شد: ظرفیت این پروازها 50 نفر است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول