اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

بررسی جابه‌جایی فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان‌رضوی از مطالعه امکان جابه‌جایی فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد به خارج محدوده شهری خبر داد.

بررسی جابه‌جایی فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید حسین‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس تصمیم هیئت دولت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است ظرف سه ماه بررسی جابه‌جایی فرودگاه بین‌المللی مشهد را تکمیل و نتایج آن را اعلام کند.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه این طرح مطالعاتی از سوی شرکت فرودگاه‌های کشور و با لحاظ کردن پیشنهادات استان انجام می‌گیرد، افزود: در صورت تایید مطالعات بر لزوم جابه‌جایی فرودگاه به خارج از شهر مشهد، احداث فرودگاه جدید از طریق بخش غیر دولتی پی‌گیری می‌شود.

حسین‌پور در ارتباط با زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح و در نهایت جابه‌جایی فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد گفت: منابع مورد نیاز از طریق تهاتر اراضی و مستحدثات فرودگاه فعلی به قیمت کارشناسی شده روز، تامین می‌شود، هم‌چنین زمین مورد نیاز این طرح نیز از محل مذکور و یا اراضی ملی تامین خواهد شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول