اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات ملی

15 میلیارد تومان به فرودگاه گناباد اختصاص می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: در بودجه امسال و محل اعتبارات ملی، 15 میلیارد تومان به فرودگاه گناباد اختصاص می‌یابد.

15 میلیارد تومان به فرودگاه گناباد اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در جلسه بررسی و تصویب پروژه‌های عمرانی شهرستان گناباد که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در بودجه امسال و محل اعتبارات ملی، 15 میلیارد تومان به فرودگاه گناباد اختصاص می‌یابد و ستاد مهر ماندگار دستگاه‌های اجرایی را برای فعال کردن پروژه به پرداخت یک میلیارد تومان مکلف کرده است.

فرماندار گناباد افزود: در حال حاضر با از دست دادن یک سوم سال، نخستین جلسه توزیع اعتبارات برگزار می‌شود که تا به مرحله کار اجرایی برسد به نیمه دوم سال می‌رسیم.

صفایی افزود: اکنون با دو ماه و نیم تاخیر کار عمرانی کشور شروع می‌شود که بخشی از آن به خاطر تعلل مجلس گذشته است و این تاخیر، آهنگ حرکت عمرانی کشور را کند می‌کند.

وی گفت: کشور ما جز کشورهایی است که بیشترین تعطیلی را در دنیا دارند که اتفاقات نامیمونی را در روند پیشرفت کشور ایجاد می‌کند و این بحث باید در مجلس تدبیر شود و این در حالی است که هم اکنون از حرکت توسعه جهانی دو قرن عقب ماندگی داریم و باید این عقب افتادگی را جبران کنیم.

فرماندار گناباد با بیان اینکه دولت، سال 1391 را سال توسعه بخش کشاورزی نامیده است، افزود: کسانی که در حوزه زیرساخت، مسئولیت دارند به زیرساخت‌های توسعه بخش کشاورزی توجه داشته باشند.

صفایی تصریح کرد: مسئولان شهرستان ارتباط خود را با نماینده مردم در مجلس توسعه دهند تا با تعامل فراوان بتوانند نیازها را پیگیری کنند و پیگیری مستمر، دائمی و خستگی‌ناپذیر باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فرمانداری یک دستگاه حاکمیتی است افزود: اعتبارات به دستگاه‌های اجرایی اختصاص می یابد و مدیران دستگاه اجرایی شهرستان باید این سهم را در سطح استان مطالبه کرده و بگیرند.

وی در ادامه گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی گناباد باید اعتبارات ملی، توازن منطقه‌ای و دو درصد نفت و گاز و مازاد درآمد که همه در نیمه دوم سال اختصاص می‌یابد را پیگیری کنند که در صورت پیگیری خوب و مستمر می‌توان سهم اعتبارات شهرستان را در سال جاری به مرز 40 میلیارد تومان هم افزایش داد.

صفایی افزود: در سال‌های گذشته برخی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان در بهمن ماه این کار را کردند که واقعاً دیر بوده است.

وی گفت: معرفی پیمانکار صاحب صلاحیت به دستگاههای استان اقدام بعدی و مهم دیگر دستگاه‌های اجرایی است که سبب می‌شود اجرای پروژه‌ها دچار تاخیر و نارضایتی اجتماعی نشود.

فرماندار گناباد گفت: سال گذشته اعتبار ابلاغی تملک دارایی سرمایه‌ای گناباد 11 میلیارد تومان اعلام شد اما اعتبار پایان سال شهرستان، 32 میلیارد تومان بود.

وی بیان داشت: در بودجه امسال از محل اعتبارات ملی، 15 میلیارد تومان به فرودگاه گناباد اختصاص یافته و ستاد مهر ماندگار دستگاه‌های اجرایی را برای فعال کردن پروژه به پرداخت یک میلیارد تومان مکلف کرده است.

صفایی از مسئولان اجرایی شهرستان گناباد خواست تا برای تسریع در مبادله موافقتنامه اقدام کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول