اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بی‌برنامگی در پرواز زنجان ـ مشهد

مسافران مشهد زنجان با دو هواپیما اعزام شدند/سرگردانی مسافران در فرودگاه زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه هواپیمای پهن پیکری که مسافران مشهد هر هفته با آن پرواز می‌کردند، دچار مشکل شده بود، گفت: این مسافران با دو هواپیما به مشهد اعزام شدند.

مسافران مشهد زنجان با دو هواپیما اعزام شدند/سرگردانی مسافران در فرودگاه زنجان

 جمشید شجاعی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسافران مشهد که بیش از 150 نفر بودند، در دو گروه 94 و 60 نفره با دو هواپیما به مشهد اعزام شدند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره عدم اطلاع‌‌‌‌رسانی به مردم در مورد عدم امکان پرواز برای همه مسافران گفت: فرودگاه مسئولیتی در این مورد ندارد و آژانس‌ها یا سازمان همیاری باید اطلاع‌رسانی می‌کردند.

مدیرعامل فرودگاه زنجان تصریح کرد: بلیط‌های پرواز زنجان به مشهد توسط سازمان همیاری، شرکت ماهان و آژانس‌های مسافربری فروخته می‌شود.

وی تصریح کرد: مسافرانی که از پرواز ظهر زنجان به مشهد جا مانده بودند ساعت 9 و نیم شب روز جمعه با یک هواپیمای دیگر به مشهد پرواز کردند.

شایان ذکر است، برخی مسافران پرواز زنجان به مشهد که روز جمعه به فرودگاه مراجعه کرده بودند نتوانستند پرواز کنند و به آنها گفته شد که هواپیمایی که قرار بود آنها با آن پرواز کنند نقص فنی داشته و مسافران با هواپیمای کوچکتر پرواز می‌کنند.

برخوردها و اتفاقات بعد از این ماجرا بسیار جای تاسف داشت، چرا که در شان مردم زنجان و مسئولان نبود.

ای کاش مدیران و هر کس که در این حوزه مسئولیتی دارد بیشتر احساس وظیفه می‌کردند و به مسافرانی که قرار بود از پرواز ظهر جا بمانند و شب به مشهد اعزام شوند اطلاع می‌دادند تا آنها به فرودگاه مراجعه نمی‌کردند تا ساعت‌ها در فرودگاه سرگردان نباشند.

ای کاش مسافران هم با کمی سعه صدر با مسئله برخورد می‌کردند و متوجه این قضیه بودند که کارکنان فرودگاه زنجان تقصیری درباره انجام شدن یا نشدن پرواز ندارند و نباید به این دلیل مورد توهین قرار گیرند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول