جمشید شجاعی یگانه امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسافران مشهد که بیش از 150 نفر بودند، در دو گروه 94 و 60 نفره با دو هواپیما به مشهد اعزام شدند.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره عدم اطلاعرسانی به مردم در مورد عدم امکان پرواز برای همه مسافران گفت: فرودگاه مسئولیتی در این مورد ندارد و آژانسها یا سازمان همیاری باید اطلاعرسانی میکردند.
مدیرعامل فرودگاه زنجان تصریح کرد: بلیطهای پرواز زنجان به مشهد توسط سازمان همیاری، شرکت ماهان و آژانسهای مسافربری فروخته میشود.
وی تصریح کرد: مسافرانی که از پرواز ظهر زنجان به مشهد جا مانده بودند ساعت 9 و نیم شب روز جمعه با یک هواپیمای دیگر به مشهد پرواز کردند.
شایان ذکر است، برخی مسافران پرواز زنجان به مشهد که روز جمعه به فرودگاه مراجعه کرده بودند نتوانستند پرواز کنند و به آنها گفته شد که هواپیمایی که قرار بود آنها با آن پرواز کنند نقص فنی داشته و مسافران با هواپیمای کوچکتر پرواز میکنند.
برخوردها و اتفاقات بعد از این ماجرا بسیار جای تاسف داشت، چرا که در شان مردم زنجان و مسئولان نبود.
ای کاش مدیران و هر کس که در این حوزه مسئولیتی دارد بیشتر احساس وظیفه میکردند و به مسافرانی که قرار بود از پرواز ظهر جا بمانند و شب به مشهد اعزام شوند اطلاع میدادند تا آنها به فرودگاه مراجعه نمیکردند تا ساعتها در فرودگاه سرگردان نباشند.
ای کاش مسافران هم با کمی سعه صدر با مسئله برخورد میکردند و متوجه این قضیه بودند که کارکنان فرودگاه زنجان تقصیری درباره انجام شدن یا نشدن پرواز ندارند و نباید به این دلیل مورد توهین قرار گیرند.
انتهای پیام/خ20/ض1002