اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد شاهرود رفتنی شد

کاظم جلالی: از وضع فرهنگی دانشگاه راضی نیستم

خبرگزاری فارس: امروز در حالی از رفتن رئیس دانشگاه آزاد شاهرود خبر داده شد که رئیس منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از وضع فرهنگی این دانشگاه راضی نیستم.

کاظم جلالی: از وضع فرهنگی دانشگاه راضی نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از دانشگاه آزاد شاهرود، کاظم جلالی در جمع کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد شاهرود، تکریم کارکنان و اعضای هیئت علمی را از اولویت‌های برنامه‌های خود در منطقه 10 اعلام کرد.

وی گفت: باید از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تشکر کنیم، چراکه امروز زحمات آنها به بار نشسته و درخت تناور این واحد دانشگاهی شکوفا شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: باید ببینیم دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود چه بود و امروز چه تحول بزرگی در آن ایجاد شده که البته باید بهتر هم بشود.

جلالی اظهار داشت: در بخش فرهنگ و پرورش باید حرکت جدی انجام داد و در حال حاضر به هیچ وجه از وضع فرهنگی دانشگاه راضی نیستیم.

رئیس منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی در پایان ضمن تشکر از خدمات سیدحسین بدیعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و عدم تمایل وی به ادامه کار در این مجموعه اظهار امیدواری کرد: در بخش‌های دیگر از وی استفاده شود.

جلالی گفت: در فکر جایگزینی مناسب برای ریاست واحد دانشگاهی شاهرود هستیم.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول