اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتابخانه مرکزی استان ارائه می‌دهد:

مشاوره انتخاب رشته تحصیلی دانشگاه سراسری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز گفت: کتابخانه مرکزی خوزستان جهت رفاه حال مراجعه کنندگان به ویژه اعضای کتابخانه‌های عمومی استان، مشاوره انتخاب رشته تحصیلی دانشگاه سراسری را ارائه می‌دهد.

مشاوره انتخاب رشته تحصیلی دانشگاه سراسری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان،‌ مهین موسوی اظهار کرد: عدم آشنایی با رشته‌ها، ظرفیت دانشگاه‌ها، تناسب رشته با رتبه کسب شده و مواردی از این دست، بعضا آسیب‌های جبران ناپذیری به داوطلبان کنکور سراسری وارد کرده و منجر به از دست رفتن زحمات آنها شده است.

وی یکی از معضلات داوطلبان و شرکت کنندگان در آزمون کنکور سراسری را انتخاب رشته خوب و متناسب با رتبه و امتیاز کسب شده توسط آنان برشمرد و افزود:‌ مرکز مشاوره کتابخانه مرکزی استان در جهت رفاه حال اعضای کتابخانه و عموم مردم اقدام به انتخاب رشته تحصیلی دانشگاه سراسری با استفاده از نرم افزار سازمان سنجش آموزش کشور کرده است.

موسوی بیان کرد: این اقدام شامل تمام رشته‌های دانشگاه سراسری از جمله ریاضی فیزیک، علوم تجربی، هنر، ادبیات، علوم انسانی است و احتمال قبولی در دانشگاه‌ها با توجه به انتخاب رشته توسط نرم افزار مذکور بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه این خدمات هم اکنون در کتابخانه مرکزی استان در حال اجراست،‌ ادامه داد:‌ در این انتخاب امکان تنظیم بر اساس رشته محور و همچنین امکان تنظیم بر اساس شهر محور نیز است.

رئیس کتابخانه مرکزی اهواز با بیان این‌که این خدمات برای عموم مردم آزاد است، افزود: در این طرح برای اعضای کتابخانه‌های عمومی خوزستان تخفیف ویژه‌ای قائل شده و اعضا می‌توانند با در دست داشتن کارت عضویت یکی از کتابخانه‌های عمومی استان در کتابخانه مرکزی از این خدمات بهره برده و از تخفیف ویژه برخوردار شوند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول