اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور-33

کیفیت میزبانی دانشگاه بیرجند بالاست

خبرگزاری فارس: چهارمین روز از بازی‌های المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور در حالی پایان یافت که اغلب شرکت‌کنندگان از کیفیت بالای میزبانی دانشگاه بیرجند می‌گویند.

کیفیت میزبانی دانشگاه بیرجند بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یک داور بدمینتون اعزامی از تهران دوشنبه شب در پایان مسابقات بدمینتون با مثبت خواندن سطح فنی بازی‌ها گفت: داوران بیرجندی قضاوت خوبی داشتند اما اعتراض تیم‌ها هم به برخی داوری‌ها طبیعی بود.

فاطمه داود وندی با بیان اینکه در تهران داوران مجرب زیادی داریم، افزود: در این مسابقات سعی بر آن است تا از توان و بنیه داوران بومی استفاده شود، لذا این موضوع کمی با اعتراض برخی تیم‌ها همراه است.

وی کیفیت میزبانی دانشگاه بیرجند و سالن مسابقات به لحاظ استاندارد بودن را ستود.

در سومین روز از مسابقات یازدهمین المپیاد دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی کشور رقابت‌های بدمینتون مسابقات انفرادی و دوبل آزاد در دور اول و دوم برگزار شد.

در رقابت‌های انفرادی در دور اول افسانه ساقب از دانشگاه بجنورد، فاطمه هژبرپور فریدونی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، صدیقه رضایی از دانشگاه امیرکبیر، عذرا خوش‌اندام از دانشگاه بجنورد، سپیده سعیدی از دانشگاه حکیم سبزواری و اعظم شکیبامهر از دانشگاه عطار بر رقبای خود پیروز شدند.

در دور دوم رقابت‌های انفرادی آزاد بدمینتون همچنین هاله همدانچی از دانشگاه شهید بهشتی، پونه پریزایان از دانشگاه بابل، مریم سمیعی از دانشگاه شیراز، افسانه ساقب از دانشگاه بجنورد، پریسا انصاری از دانشگاه زنجان و سمیرا کریمی از دانشگاه علمی کاربردی بر رقبای خود پیروز شدند.

همچنین در این مسابقات فرشته‌سادات رحیمی از دانشگاه کاشان، فاطمه حسینی از دانشگاه امام‌خمینی، فائزه‌سادات خادمی از دانشگاه کاشان، الهام صفاری از دانشگاه امیرکبیر، سپیده سعیدی از دانشگاه حکیم سبزواری، محیا آقایی از دانشگاه امام‌خمینی، اعظم شکیبامهر از دانشگاه عطار، عادله شادمان از دانشگاه خیام مشهد، راحله جزایی از دانشگاه تبریز و ماهرو تقوی از دانشگاه سمنان رقبای خود را پشت سر گذاشتند.

در این رقابت‌ها الهام صفاری از دانشگاه امیرکبیر، افسانه ساقب از دانشگاه بجنورد، عادله شادمان از دانشگاه خیام، محیا آقایی از دانشگاه امام‌خمینی و پریسا انصاری از زنجان به دور بعد راه یافتند.

در رقابت‌های دوبل آزاد بدمینتون در دور اول بازی‌ها دانشگاه‌های سمنان، تبریز، پیام نور قم، امیرکبیر، فنی و حرفه‌ای، بیرجند، کاشان، گیلان و علمی کاربردی پیروز شدند.

در دور دوم مسابقات دوبل بدمینتون، تیم‌های شیراز، تبریز، گیلان، علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای، پیام نور قم و الزهرا بر رقبای خود پیروز شدند.

همچنین تیم‌های شیراز، گیلان، پیام نور قم، الزهرا و علمی کاربردی با پیروزی بر رقبای خود به مرحله بعد راه یافتند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول