اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق دانشگاه علمی کاربردی لرستان:

14 هزار دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی لرستان مشغول به تحصیل هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سابق دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: در حال حاضر 14 هزار و 500 دانشجو در 162 رشته کاردانی و کارشناسی در 9 مرکز علمی کاربردی استان مشغول به تحصیل هستند.

14 هزار دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی لرستان مشغول به تحصیل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، کیانوش بهرهی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: از ابتدای تاسیس این دانشگاه تاکنون 15 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی فارغ‎التحصیل و یک هزار و 500 مدرس در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه مشغول به تدریس هستند.

وی با بیان اینکه نزدیک به 50 درصد فارغ‌التحصیلان این دانشگاه جذب بازار کار شده‌اند، تصریح کرد: یکی از آفت‌های دانشگاه‌ها و محیط‌های علمی این است که در بحث حاشیه‎ای و مسائل حزبی و سیاسی وارد می‏شوند که این دانشگاه در طی این 16 سال یک مورد در خصوص مسائل حاشیه‎ای نداشته است.

بهرهی گفت: دانشگاه علمی کاربردی استان در بحث نظام آموزش مهارت و فناوری پیش‎قدم بوده است.

در ادامه سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: ارتقا سطح مهارت دانشجویان متناسب با بازار کار امری ضروری است.

سعید محمدزاده افزود: با توجه به شعار امسال مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، شعار کلی دانشگاه علمی کاربردی استان افزایش کیفیت و ارتقاء مهارت دانشجویان است.

وی با بیان اینکه در جهت توسعه اقتصادی، اجتماعی و تولیدی نیاز است، دانشگاه جامع علمی کاربردی در جهت افزایش مهارت دانشجویان تلاش کند، اظهار کرد: باید دانشجویان این دانشگاه در محیط کار قرار گرفته و با مسائل و مشکلات آشنا شده تا هنگامی که فارغ‎التحصیل شدند با تجربه و نگرشی خوب علمی به محیط کار وارد شوند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با تاکید بر اینکه باید فارغ از هرگونه بحث‎های جناحی و سیاسی به هدف کلی دانشگاه‌ها توجه ویژه شود و همه در پیشبرد اهداف این دانشگاه تلاش کنیم و سهیم باشیم.

در ادامه از زحمات کیانوش بهرهی رئیس سابق تقدیر و سعید محمدزاده به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان معرفی شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول