اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه:

ولایت‌پذیری مهمترین وظیفه کنونی آحاد مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: با توجه به اینکه ایران اسلامی کانون حرکت بیداری جهانی است، مهمترین وظیفه کنونی آحاد مردم بحث ولایت‌پذیری است.

ولایت‌پذیری مهمترین وظیفه کنونی آحاد مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه پاسداران نیشابور در حسینیه شهدای تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) اظهار داشت: عناصر اصلی ولایت را دو عنصر پیوستن به ولایت الهی و گسستن از باطل دانست که در تولی و تبری و در کلمه لااله‌الا الله خلاصه شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه وظیفه ما در حال حاضر ولایت‌پذیری است، تاکید کرد: با توجه به اینکه ایران اسلامی کانون حرکت بیداری جهانی است، مهمترین وظیفه کنونی آحاد مردم بحث ولایت‌پذیری است.

وی خاطرنشان کرد: تا ولایت‌پذیری خداوند در وجود انسان نهادینه نشود ولایت‌پذیری میسر نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ابعاد ولایت‌پذیری را پیوند اعتقادی به ولی فقیه و انکار اعتقادی از جبهه غیر خدا،  پیوند عاطفی، محبت و عشق به ولایت و در نهایت پیوند رفتاری و عملی که نخستین مرحله آن شعار ولایت‌پذیری است، دانست.

سعیدی یادآور شد: ولایت‌مدارترین و ولایت‌پذیرترین فرد تاریخ حضرت فاطمه(س) است.

وی با اشاره به اینکه اراده ولی فقیه اراده خداوند است، گفت: ولی فقیه نماد ولایت خدا در برابر استکبار جهانی و ظالمان و زورگویان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به وقایع فتنه سال 88 حرکت به هنگام و موضع‌گیری صحیح را در قبال این‌گونه وقایع بسیار مهم دانست و یادآور شد: در این آزمون برخی از بزرگان ما نمره منفی گرفته‌ و سقوط آزاد داشتند.

سعیدی اضافه کرد: آزمون سخت دیگر پس از ارتحال امام راحل(ع) برای خواص ما بود.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین رسالت سپاه در حال حاضر، حفظ آرامش در جامعه اسلامی و بالابردن آستانه صبر و شکیبایی و نیز ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر بودن است.

وی با تفکیک موضوع ولایت‌مداری از ولایت‌پذیری، اظهار داشت: ولایت‌پذیری از ولایت‌مداری سخت‌تر است، چه بسا بزرگانی باشند ولی در بحث ولایت پذیری مشکل دارند.

وی اضافه کرد: مهمترین خطر برای ایران اسلامی این است که دشمنان با یک تحریم همه جانبه و هوشمند به دنبال بی‌ثبات سازی اقتصادی کشور هستند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول