اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی:

رشادت و ولایت‌مداری مردم آذربایجان‌غربی مستندسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت‌: رشادت و ولایت مداری مردم آذربایجان‌غربی در قالب آلبوم مستندسازی می‌شود.

رشادت و ولایت‌مداری مردم آذربایجان‌غربی مستندسازی می‌شود

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سه آلبوم در حوزه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ولایت در آذربایجان‌غربی تهیه می‌شود.

وی تصریح کرد: در این آلبوم‌ها نقش مردم آذربایجان‌غربی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ولایت‌مداری مردم این استان به تصویر کشیده می‌شود.

کریمی با اشاره به نقش مردم آذربایجان‌غربی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، افزود: مردم آذربایجان‌غربی با رشادت و جوانمردی خود سهم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مردم این استان پس از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، در برابر دسیسه‌های دشمن مقاومت کرده و در جبهه حق علیه باطل برای دفاع از استقلال کشور جنگیدند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.

کریمی با اشاره به ولایت‌مداری مردم آذربایجان‌غربی، اعلام کرد: این رشادت‌ها و دلاورمردی‌های مردم استان نشان از ولایت‌مداری مردم این استان و وفاداری به مقام معظم رهبری است که در قالب آلبوم گردآوری و مستندسازی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در ادامه از چاپ اولین کتاب عکس در ارومیه خبر داد و گفت: این کتاب عکس توسط یکی از عکاسان خبره استان تهیه می‌شود.

کریمی اعلام کرد: در این زمینه تلاش می‌شود این کتاب همزمان با برگزاری همایش "ارومیه نوزدهمین شهر ایرانی" توزیع شود.

وی با اشاره به مبالغ هزینه شده در این زمینه، گفت: برای این منظور 27 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول