اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه ماه نخست سال جاری

اعضای 33 نفره باند توزیع مواد مخدر در لرستان شناسایی شدند

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: 33 باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر با 663 نفر از عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر طی سه ماه نخست سال جاری در سطح این استان دستگیر شدند.

اعضای 33 نفره باند توزیع مواد مخدر در لرستان شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از فرماندهی انتظامی لرستان، سردار کاظم علیزاده در شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان، گفت: هم‌چنین در همین مدت 169 نفر از عوامل خرده‌فروش و توزیع کننده جزء مواد مخدر نیز در سطح استان لرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: طی این مدت در مجموع یک هزار و 952 کیلوگرم انواع مخدر از دستگیر شدگان و باندهای قاچاق مواد مخدر در لرستان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: هم‌چنین دراین مدت 3 هزار و 537 فرد معتاد خیابانی و تابلو نیز در سطح شهرستان‌های مختلف استان دستگیر و روانه مراکز بازپروری شده‌اند.

علیزاده با اشاره به اینکه نبود مرکز درمان و ترک اعتیاد ویژه در استان از مشکلات جدی مبارزه با مواد مخدر در لرستان است، گفت: هم‌اکنون حدود 5 هزار فرد معتاد در مراکز ترک و درمان اعتیاد موجود در این استان به سر می‌برند.

وی گفت: از مجموع 130 مرکز ترک اعتیاد موجود در لرستان تنها هفت مرکز آن دارای مجوز رسمی فعالیت هستند.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول