اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کلات تاکید کرد

برخورد جدی با تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی شهرستان کلات

خبرگزاری فارس: فرماندار کلات برخورد جدی با تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی خواستار شد و گفت: این امر هم‌چنین سبب جلب مشارکت مردم برای برخورد با زمین‌خواران و عاملان ساخت و سازهای غیر مجاز می‌شود.

برخورد جدی با تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی شهرستان کلات

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدرضا قره‌خانی در نشست مشترک فرماندار، شهرداری و مسئولان دادگستری کلات ضمن تاکید بر لزوم برخورد جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی شهرستان کلات، اظهار کرد: ساماندهی ساخت و سازهای غیر مجاز و جلوگیری از زمین‌خواری جز با استمرار بازدیدهای میدانی حاصل نمی‌شود.

وی تعامل شهرداری و دادگستری شهرستان کلات را برای تحقق این امر ضروری دانست و گفت: افزایش اطلاع‌رسانی در مورد قوانین ساخت و ساز و مجازات متخلفان می‌تواند به متولیان امر در انجام وظایفشان یاری رساند.

فرماندار کلات ادامه داد: این امر هم‌چنین موجب جلب مشارکت مردم برای برخورد با زمین‌خواران و عاملان ساخت و سازهای غیر مجاز می‌شود.

قره‌خانی خواستار اهتمام جدی شهرداری نسبت به این مقوله شد و تصریح کرد: کمبود منابع مالی شهرداری دلیل قابل قبولی برای انجام نشدن وظایف و تعهدات نیست.

وی اظهار داشت: فرمانداری کلات هم‌چون گذشته از ردیف‌های اعتباری ممکن برای تقویت بنیه مالی شهرداری بهره خواهد جست.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول