اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

استفاده از طرح‌های تشویقی برای افزایش ساخت و ساز در شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از اجرای طرح‌های تشویقی در سطح شهر شوشتر برای افزایش ساخت و ساز خبر داد و گفت: طرح‌های پیشین موفق بوده است.

استفاده از طرح‌های تشویقی برای افزایش ساخت و ساز در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: اجرای طرح‌های تشویقی برای افزایش درآمدهای شهرداری شوشتر نتیجه داده است و برآورد‌های آماری در دوره‌های گذشته نشان می‌دهد که این طرح‌ها مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در طرح‌های گذشته هجوم مردم به شهرداری در روزهای پایانی سال باعث شد تا عملا در روزهای تعطیل پایان سال گذشته نیز شهرداری به خدمات‌رسانی مشغول باشد، افزود: شهرداری شوشتر در روز 29 اسفند ماه نیز برای دریافت پول از مردم فیش‌های بانکی تنظیم کرده که این مهم در سابقه شهرداری شوشتر در 30 سال گذشته بی‌سابقه است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای بخشودگی جرائم دیرکرد خدمات در شهرداری شوشتر مردم به سوی شهرداری هجوم آوردند، تاکید کرد: تنها با اجرای این طرح در شهرداری شوشتر در دو ماه پایانی سال موفق به درآمد قریب به یک میلیارد تومانی شدیم که این امر در شهرداری شوشتر از تاسیس تا کنون بی‌نظیر بوده است.

دُر با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر نیازمند اجرای متعدد این نوع طرح‌ها است، تاکید کرد: در شرایط کنونی شهرداری شوشتر نیازمند اجرای طرح‌های تشویقی است و باید بکوشیم تا اجرای این طرح‌ها و تنوع در تخفیفات و مزایای طرح‌ها مردم را برای ساخت و ساز در سطح شهر تشویق کنیم.

شهردار شوشتر تاکید کرد: راهی نداریم به جز اینکه برای افزایش درآمد شهرداری، ساخت و ساز را در شهر افزایش دهیم تا در کنار ساخت و ساز‌ها به دنبال تثبیت درآمدهای پایدار شهرداری نیز باشیم.

وی افزود: اجرای طرح‌های عمرانی در شهرداری با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است و به این دلیل رفع مشکل آسفالت نیز با خرید مجدد قیر در شهرداری شوشتر برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول