اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون مداحان کشور:

نشست رؤسای کانون مداحان شمال کشور در گلستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کانون مداحان و شاعران آیینی کشور از برگزاری نشست تخصصی رؤسای کانون مداحان منطقه شمال در گلستان خبر داد.

نشست رؤسای کانون مداحان شمال کشور در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین کبیر شامگاه چهارشنبه در جمع مداحان استان گلستان اظهار داشت: پیرو مصوبات اخیر هیئت رئیسه کانون مداحان و شاعران آیینی و تقسیم‎بندی استان‎ها در هشت حوزه استان گلستان در حوزه سه این کانون در سطح کشور قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: این منطقه‎بندی به منظور نظارت بر حسن فعالیت‎های کانون مداحان و شاعران آیینی استان‎ها مبنی بر ابلاغیه سازمان تبلیغات اسلامی در عینیت بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری پیرامون ارتقای سطح علمی مداحان و ستایش‌گران بوده است.

کبیر با اشاره به اینکه بر اساس تقسیم‎بندی انجام شده استان‎های شمالی در منطقه 3 تعریف شده‎اند بیان داشت: در همین راستا نشست تخصصی با حضور رؤسای کانون مداحان و شاعران آیینی شمال کشور در روز 28 تیر ماه در گلستان برگزار خواهد شد.

دبیر کانون مداحان و شاعران آیینی کشور تصریح کرد: این نشست با حضور اعضای هیئت رئیسه و رؤسای کانون مداحان و شاعران آیینی استان‎های گیلان، مازندران، خراسان‎شمالی و گلستان برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اهداف این نشست اذعان کرد: کانون مداحان با برگزاری چنین نشست‎هایی به دنبال بررسی بایدها و نبایدها و آسیب‎شناسی در فرهنگ عزاداری و برگزاری جشن‎های مذهبی و میلاد ائمه اطهار است.

هیئت رئیس مداحان کشور در یکم اسفند ماه سال 1390 با انتخابات در کانون مداحان برگزیده شده‎اند که به ترتیب مصطفی خرسندی به عنوان رئیس، محمدحسین کبیر به عنوان دبیر و علی خزائیان به عنوان منشی این کانون برگزیده شده‎اند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول