اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور حقوقی و معاونت حقوقی ریاست جمهور برپا شد

برگزاری همایش شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: نخستین همایش شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان با حضور ولی رستمی، مشاور حقوقی و معاونت حقوقی ریاست جمهور برگزار شد.

برگزاری همایش شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه ظهر امروز نخستین همایش شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان با حضور ولی رستمی، مشاور حقوقی و معاونت حقوقی ریاست جمهور در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

مشاور حقوقی و معاونت حقوقی ریاست جمهور ضمن تشریح اهداف و وظایف شورای هماهنگی، گفت: در تلاش هستیم که تقویت جایگاه امور حقوقی را در دستگاه‌های اجرایی به نحو مطلوبی سازمان بدهیم تا اینکه راهکارهای حقوقی نهادهای اجرایی از درون رفع مشکل شود.

وی مشارکت حداکثری دستگاه‌ها را در این امر خیلی جدی عنوان و تاکید کرد: رسیدن به نتیجه مطلوب، قطعا سازماندهی و ایجاد هماهنگی و تبادل نظر واحدهای حقوقی دستگاه‌ها را می‌طلبد که از پرتو همین نظم و انسجام است که تبیینی منطقی از وحدت رویه‌ها به وجود می‌آید.

رستمی همچنین مسائل آموزشی و پژوهشی روز کارشناسان حقوقی را از دیگر مزیت‌هایی عنوان کرد که می‌تواند راهگشای توسعه روابط حقوقی ادارات باشد.

در ادامه این همایش دادوش هاشمی اظهار کرد: بدون تردید مشکلات حقوقی دستگاه‌های اجرایی با نظرات و وحدت رویه کارشناسان حقوقی دستگاه‌های ذیربط برطرف و حل خواهد شد، زیرا که این نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی هستند که با طرح دعاوی؛ اختلافات حقوقی را قبل از اینکه به محکمه قضایی ارجاع داده شود، حل و فصل می‌کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این همایش می‌تواند راهگشای مشکلات حقوقی ادارات اجرایی باشد و زمینه رفع مشکلات حقوقی را فراهم کند.

هاشمی هدف از تقویت چنین همایشی را دفاع از حقوق اموال دولتی عنوان کرد و ادامه داد: کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی باید حافظ و امین اموال منقول و غیر منقول نهادهای دولتی باشند و راه تخلف و انحراف را از ارگان‌های دولتی حذف کنند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول