اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) عنوان کرد

استقبال گسترده از برگزاری جشن‌های دهه مهدویت

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری هیئت و کانون خادم الرضا از حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در جشن‌های دهه مهدویت خبر داد.

استقبال گسترده از برگزاری جشن‌های دهه مهدویت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌ پیمان در همایش اختتامیه جشن‌های دهه مهدویت، با اشاره به اینکه از سوی خداوند متعال برای کارهای خیر اجر فراوانی در نظر گرفته می‌شود اظهار کرد: در آیات قرآن نیز مسئله کارهای خیر و نیکو و اجرای آن مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به برخی از کلام معصومین در خصوص انجام کارهای خیر تاکید کرد: حرکت در راه ترویج معارف اسلام و اهل‌بیت(ع) اقدامی بسیار ارزنده است و کسی که در این راه قدم بردارد، ثواب بسیاری نصیبش می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری هیئت خادم‌الرضا به اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری هشتمین جشنواره فرهنگی دهه مهدویت اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری جشنواره فرهنگی دهه مهدویت گامی در راه ترویج معارف اهل‌بیت (ع) و فرهنگ مهدویت و انتظار بود و در این راستا برنامه‌های متنوع با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال صورت گرفته از برگزاری این جشنواره و انعکاس اخبار مربوط به جشنواره در رسانه‌ها خاطر نشان کرد: هسته اصلی هیئت و کانون خادم‌الرضا را جوانان تشکیل می‌دهند و به همین دلیل اقدامات صورت گرفته از سوی هیئت خادم الرضا از هماهنگی خوبی برخوردار است.

پیمان با اشاره به اینکه فعالان هیئت خادم الرضا با اخلاص کامل در انجام برنامه‌ها مشارکت دارند، بر تداوم برگزاری جشن‌های دهه مهدویت در سال‌های آینده تاکید کرد.

در پایان این مراسم نیز از فعالان برگزاری جشن‌های دهه مهدویت تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول