اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران:

گچساران برای برگزاری نمایشگاه مشکل مکان دارد

خبرگزاری فارس: رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: این شهرستان برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در طول سال با مشکل مکان مواجه است.

گچساران برای برگزاری نمایشگاه مشکل مکان دارد

رضا شریفی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، مواد غذایی و کالاهای اساسی که افزایش تقاضا دارد کنترل می‌شود.

وی جلوگیری از افزایش قیمت کالاها را از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا عنوان کرد و افزود: با توجه به فرارسیدن ماه رمضان، نمایشگاه ضیافت در گچساران برگزار می‌شود.

شریفی ابراز داشت: کمک به تنظیم بازار و عرضه مستقیم کالا توسط عرضه‌کنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها است.

تخفیف 10 تا 15 درصدی در نمایشگاه ضیافت

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران بیان داشت: در این نمایشگاه کالاها و اقلام مورد نیاز مردم با 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

شریفی با بیان اینکه در نمایشگاه ضیافت انواع مواد پروتئینی، شیرینی، مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در 30 غرفه ارائه می‌شود، تصریح کرد: گوشت مرغ، گوشت قرمز، روغن، شکر، شوینده‌ها از جمله مواد قابل عرضه در این نمایشگاه است.

وی با تشریح نحوه نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت بر نمایشگاه ضیافت، اذعان داشت: کارشناسان و ناظران این اداره با همراهی ناظران واحد نظارت بر اصناف و مجمع امور صنفی بر کیفیت و قیمت کالا در این نمایشگاه نظارت مستقیم و مستمر دارند.

شریفی با اشاره به اینکه نمایشگاه ضیافت گچساران همزمان با آغاز ماه رمضان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای برپایی این نمایشگاه اندیشیده شده اما برای برگزاری این نمایشگاه با مشکل مکان روبه‌رو هستیم.

در صورت اختصاص زمین، جایگاه مناسب نمایشگاهی در گچساران احداث می‌شود

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران با انتقاد از نبود مکانی برای برگزاری نمایشگاه‌های گچساران بیان داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه در اختیار ندارد و تاکنون نیز با رایزنی‌های صورت‌گرفته با شرکت نفت و دیگر ادارات و نهادها نمایشگاه برگزار کرده‌ایم.

شریفی با اشاره به لزوم رعایت برخی فاکتورها برای برپایی یک نمایشگاه، یادآور شد: در صورت واگذاری و اختصاص زمین مناسب، از طریق سرمایه‌گذار و با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت جایگاهی مناسب و دائمی برای برگزاری نمایشگاه‌های این شهرستان در طول سال احداث می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول