رضا شریفی صبح امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا، مواد غذایی و کالاهای اساسی که افزایش تقاضا دارد کنترل میشود.
وی جلوگیری از افزایش قیمت کالاها را از اهداف برگزاری نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا عنوان کرد و افزود: با توجه به فرارسیدن ماه رمضان، نمایشگاه ضیافت در گچساران برگزار میشود.
شریفی ابراز داشت: کمک به تنظیم بازار و عرضه مستقیم کالا توسط عرضهکنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم از اهداف برگزاری این نمایشگاهها است.
تخفیف 10 تا 15 درصدی در نمایشگاه ضیافت
رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران بیان داشت: در این نمایشگاه کالاها و اقلام مورد نیاز مردم با 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه میشود.
شریفی با بیان اینکه در نمایشگاه ضیافت انواع مواد پروتئینی، شیرینی، مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در 30 غرفه ارائه میشود، تصریح کرد: گوشت مرغ، گوشت قرمز، روغن، شکر، شویندهها از جمله مواد قابل عرضه در این نمایشگاه است.
وی با تشریح نحوه نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت بر نمایشگاه ضیافت، اذعان داشت: کارشناسان و ناظران این اداره با همراهی ناظران واحد نظارت بر اصناف و مجمع امور صنفی بر کیفیت و قیمت کالا در این نمایشگاه نظارت مستقیم و مستمر دارند.
شریفی با اشاره به اینکه نمایشگاه ضیافت گچساران همزمان با آغاز ماه رمضان برگزار میشود، خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای برپایی این نمایشگاه اندیشیده شده اما برای برگزاری این نمایشگاه با مشکل مکان روبهرو هستیم.
در صورت اختصاص زمین، جایگاه مناسب نمایشگاهی در گچساران احداث میشود
رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران با انتقاد از نبود مکانی برای برگزاری نمایشگاههای گچساران بیان داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه در اختیار ندارد و تاکنون نیز با رایزنیهای صورتگرفته با شرکت نفت و دیگر ادارات و نهادها نمایشگاه برگزار کردهایم.
شریفی با اشاره به لزوم رعایت برخی فاکتورها برای برپایی یک نمایشگاه، یادآور شد: در صورت واگذاری و اختصاص زمین مناسب، از طریق سرمایهگذار و با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت جایگاهی مناسب و دائمی برای برگزاری نمایشگاههای این شهرستان در طول سال احداث میشود.
انتهای پیام/صا10/چ3000