اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 و 23 تیرماه برپا می‌شود

برگزاری مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی استانی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری گفت: روزهای 22 و 23 تیر ماه جاری مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی استانی انتخابی مسابقات کشوری در شهر سورشجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی استانی در چهارمحال و بختیاری

جمشید احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه ورزشکاران این استان از شرایط مطلوبی برخوردار هستند، اظهار داشت: این مسابقات با حضور بیش از 12 ورزشکار در شهر سورشجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قهرمانان این مسابقات به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند، افزود: ورزشکاران این استان برای حضوری قدرتمند در این مسابقات از مدت‌ها قبل تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و هم‌اکنون نیز از نظر جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

احمدیان ادامه داد: این رشته ورزشی در بین جوانان استان چهارمحال و بختیاری طرفداران زیادی دارد و همیشه ورزشکاران این استان آماده شرکت در مسابقات مختلف هستند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود، بیان داشت: هنوز به طور قطعی مشخص نشده که مسابقات قهرمانی کشور در کدام استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری تمایلی برای گرفتن میزبانی مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی کشور ندارد.

احمدیان با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری ملی‌پوشان زیادی در این رشته ورزشی دارد، افزود: عماد باقرزاده و سجاد قادری مدال‌آوران این استان در مسابقات قهرمانی آسیا در گرگان هستند.

وی اظهار داشت: در این استان شرایط و امکانات کار برای ورزشکاران این رشته ورزشی فراهم است و ورزشکاران در این رشته ورزشی هیچ مشکلی برای رشد و پیشرفت خود ندارند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول